IOANNIS BOTHOS ρώτησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα,
Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω ένα περίεργο πρόβλημα με εκτυπώσεις.
Συγκεκριμένα έχω έναν εκτυπωτή canon MX475 συνδεδεμένο μέσω wifi με το laptop μου.
Για ένα μεγάλο διάστημα από την αγορά του δούλευε κανονικά και σαν εκτυπωτής και σαν scanner δικτυακά. Από κάποια στιγμή και μετά(δεν μπορώ να προσδιορίσω) αρχισε να βγάζει Error και να κολάει η εκτύπωση στην queue.
Ο εκτυπωτής δεν έχει πρόβλημα γιατί απο το tablet τυπώνει κανονικά και επίσης τον βλέπω συνδεδεμένο στο δίκτυο.
Οσες φορές και αν έκανα απεγκατάσταση και ξαναεγκατάσταση του driver το ίδιο.
Στο μεταξύ εχω έρθει στα Χανιά όπου ο γυιός μου έχει ενα canon mx495 και ενώ εκείνος τυπώνει κανονικά μέσω wifi και το tablet μου επίσης εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα.
Εχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.
Σημειωτέον απο usb τυπώνει κανονικά.

4 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 6 έτη

Δοκίμασε να καθαρίσεις την ουρά του εκτυπωτή. Δες εδώ σχετικά.
https://www.google.gr/amp/s/www.howtogeek.com/100358/how-to-cancel-or-delete-a-stuck-print-job-in-the-windows-print-queue/amp/

IOANNIS BOTHOS απάντησε πριν 6 έτη

Ευχαριστώ,
Αλλά όλα οσα περιγράφονται στο άρθρο τα έχω κάνει ήδη χωρίς αποτέλεσμα

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλημέρα Ιωάννη. Δοκίμασε να εγκαταστήσεις τους driver για το Wifi του λάπτοπ σου. Γενικά δες αν σου εμφανίζεται κάποιο θαυμαστικό στη διαχείριση συσκευών.

IOANNIS BOTHOS απάντησε πριν 6 έτη

Ελενα καλημέρα,
Εμφανίζεται ένα θυμαστικό αλλά γράφει " ROOT\SCSIADAPTER\0000" δεν νομίζω να έχει κάποια σχέση.
Επίσης ο driver για το WiFi είναι ο τελευταίος στη Lenovo και επίσης δουλεύει καλά.
Επίσης δικτυακά τον βλέπω τον εκτυπωτή και στη διεύθυνσή του απο τον browser ανοίγει η σελίδα του και βλέπω οτι είναι συνδεδεμένος.
Από όλα αυτά μου δημιουργείται η εντύπωση οτι η queue δεν δουλεύει καλά και όχι η σύνδεση.
Ευχαριστώ