Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠρόβλημα με την σύνδεση
MyRobinho . ρώτησε πριν 10 έτη

Καλησπέρα κ.Κυρίτση.

Καταρχήν θα ήθελα να σας συγχαρώ για την δουλειά που κάνετε και τις γνώσεις που μας προσφέρετε μέσω αυτή της ιστοσελίδας.

Θα ήθελα να την γνώμη σας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Εδώ και 5 μήνες έχω πάει στην forthnet. Από τότε αντιμετωπίζω προβλήματα με την σύνδεση. Συνέχεια το internet πέφτει και δεν μπορώ να κάνω κάτι. Χρησιμοποιήσα την επιλογή "αντιμετώπιση προβλημάτων" και μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν ανταποκρίνεται ο διακομιστής DNS. Με ένα γρήγορο ψάξιμο έμαθα ότι με μια επανεκκίνηση του router θα λυνόταν το πρόβλημα. Τελικά δεν έγινε τίποτα. Όσες φορές και να κάνω επανεκκίνηση, η συνδεσή μου δεν παραμένει σταθερή.
Το επόμενο βήμα ήταν να απευθυνθώ στην ίδια την εταιρεία. Το πρώτο πράγμα που μου είπανε ήταν να κάνω επανεκκίνηση το router. Μόλις τους είπα ότι το έκανα και δεν έγινε τίποτα, μου ζητήσανε τα στοιχεία μου ώστε να ελεγξουν την σύνδεσή μου και να διορθώσουν το πρόβλημα από "μέσα". Φυσικά ούτε εδώ έγινε κάτι.

Μετά άρχισαν να μου λένε ότι πρέπει να φτιάξω/αλλάξω τις τηλεφωνικές πρίζες γιατί δεν παρέχουν αρκετά Volts–κάτι τέτοια μου λέγανε, δεν κατάλαβα καλά, οπότε μπορεί να μην τα λέω και σωστά, αλλά ελπίζω να καταλάβατε τι μου ζητούσαν.

Όταν πήραμε τον ηλεκτρολόγο και του εξήγησα το πρόβλημα μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φταίνε οι τηλεφωνικές πρίζες, γιατί με την προηγούμενη εταιρεία, την Wind, δεν υπήρχε ποτέ τέτοιο πρόβλημα ενώ χρησιμοποιούσαμε τις ίδιες πρίζες. Αλλά η εταιρεία επιμένει ότι αυτό είναι το πρόβλημα. Μάλιστα ήρθε και τεχνικός της forthnet στο σπίτι μου για να δει τι γίνεται, και μου είπε ότι οι πρίζες είναι το πρόβλημα.

Όπως καταλαβαίνετε δεν ξέρω τι να κάνω. Και το θέμα είναι ότι το internet δεν πέφτει 2-3 φορές την ημέρα. Πέφτει κυριολεκτικά κάθε τρεις και λίγο. Αυτή την στιγμή που σας γράφω, έχει πέσει πάνω 5-6 φορές μέσα σε 5 λεπτά! Η κατάσταση είναι τραγική! Άμα γίνεται θα ήθελα την συμβουλή σας.

2 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 10 έτη

Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να δοκιμάσεις με ένα διαφορετικό router, για να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να φταίει αυτό.

Αν έχεις ακόμα το router της Wind, πιθανώς να μπορέσεις να περάσεις σε εκείνο τα στοιχεία σύνδεσης της Forthnet, για να δεις αν επιμένει η συμπεριφορά.

MyRobinho . απάντησε πριν 10 έτη

Νομίζω ότι έχω ακόμη το router της Wind, οπότε μπορω να κάνω μια δοκιμή.

Με την Forthnet έχω αλλάξει μία φορά router αλλά μου έδωσαν πάλι το ίδιο και δεν είδα καμία βελτίωση.
Επίσης έχω αλλάξει 2 φορές την τοποθεσία του router για να το δοκιμάσω σε διαφορετικές πρίζες, αλλά δεν είδα κάποιο θετικό αποτέλεσμα.

Θα δοκιμάσω σήμερα το router της Wind. Άμα παρουσιάζει και αυτό το ίδιο πρόβλημα τότε θα αλλάξω τις τηλεφωνικές πρίζες, μιας και αυτές είναι το θέμα σύμφωνα με την εταιρεία.
Τώρα, αν εξακολουθεί να υπάρχει το ίδιο πρόβλημα, θα αποχαιρετήσω την Forthnet... Πραγματικά, δεν βλεπω άλλες λύσεις.

Σας ευχαριστώ για την συμβουλή σας. Θα σας ενημερώσω στο τι έγινε τελικά την Δευτέρα ή την Τρίτη.