\’Χρήστος Σ\’ ρώτησε πριν 4 έτη
Καλησπέρα σας,
Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την παραγγελία ενός κινητού εδώ και μήνες και δεν μπορώ να βγάλω άκρη..
Αρχικά αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι δεν πραγματοποίησα την παραγγελία μου με Affiliate καθώς και δυστυχώς δεν ήξερα ότι υπάρχει κάτι τέτοιο. Εννοώ ότι γενικότερα δεν ήξερα τι είναι αυτό δεν είχα δει μέχρι που είδα πριν από λίγες ημέρες και κατάλαβα τι είναι αυτό.
Επομένως θα ήθελα να σας παρακαλέσω να με βοηθήσετε να βρω μια λύση στο πρόβλημα μου, όχι απαραίτητα να επικοινωνίσετε με το GearBest, μου αρκεί να ενημερώσετε απλά εμένα για ξέρω πως να κινηθώ.
Στις 15/4/2018 λοιπόν παράγγειλα ένα κινητό (το Xiaomi Mi Note 2) το οποίο ήταν σε πολύ χαμηλή τιμή (222.71€) εκείνη τη περίοδο. Ως μεταφορική επέλεξα την DHL για την οποία χρειάστηκε να δώσω επιπλέον 11,31€ (Priority Line) και έγραφε πως θα το παραλάβω σε 3 – 5 εργάσιμες ημέρες.
Καθώς λοιπόν έβλεπα ότι περνούσαν οι μέρες χωρίς να έχω λάβει τη παραγγελία μου άνοιξα ένα ticket, τους ανέφερα πότε έκανα τη παραγγελία μου, το Shippment Number (22812804) και το Tracking Number (CM510151879DE) τη μεταφορική και τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής. Στη συνέχεια ανέφερα ότι ”Σήμερα” είναι 2/5/2018, δηλαδή έχουνε περάσει 17 ημέρες από τότε που έκανα την παραγγελία μου αλλά δε την έχω λάβει ακόμη και μάλιστα βρίσκεται (απ’ ότι είδα στις πληροφορίες παρακολούθησης) στο ίδιο σημείο στη Γερμανία από τις 20/4/2018..
Τέλος κατέληξα σε 2 ερωτήματα:
α) Γιατί δε παρέλαβα τη παραγγελία μου σε 3-5 εργάσιμες
β) Γιατί η παραγγελία μου βρίσκεται στο ίδιο σημείο από τις 20/4.
Ε και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα..
μετά αυτοί μου απάντησαν:
Αγαπητέ Χρήστο,
Λυπούμαστε που ακούσατε ότι δεν έχετε λάβει τα στοιχεία σας ακόμα.
Για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε τις παρακάτω πληροφορίες:
Επικοινωνήστε με το τοπικό γραφείο DHL, αναφέροντας το όνομα και τη διεύθυνσή σας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να παραλάβετε το δέμα σας από το ταχυδρομείο αυτοπροσώπως.
Εάν συλλέγετε το δέμα σας με αυτό τον τρόπο, παρακαλούμε ενημερώστε μας.
Θα σας προσφέρουμε μια λύση για την περίπτωσή σας, αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να ανακτήσετε το πακέτο σας.
Ανατρέξτε λεπτομερώς στη ναυτιλιακή και ασφαλιστική μας πολιτική στους όρους και τις προϋποθέσεις εδώ: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html
Εγώ τότε ήρθα σε επαφή τηλεφωνικός με την DHL και ρώτησα τι και πως και μου είπαν πως είναι πολύ μεγάλη η καθυστέρηση (δλδ μη φυσιολογική) και ότι αυτοί δεν μπορούν να με βοηθήσουν καθώς και η μέθοδος αποστολής έχει να κάνει με το Γερμανικό ταχυδρομείο.. Τέλος μου είπαν να επικοινωνήσω με το GearBest ξανά..
Το είπα αυτό λοιπόν στο GearBest και αυτοί μου είπαν ότι λυπούνται, συγγνώμη και τα σχετικά. στη συνέχεια μ έδωσαν δύο επιλογές.
1) Επιλογή 1η: Στείλτε ξανά το στοιχείο δωρεάν:
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να περιμένετε να λάβετε το στοιχείο σας μετά από 20-25 ημέρες μετά την αποστολή του.
Επιβεβαιώστε ξανά τη διεύθυνση αποστολής σας σε αυτή τη μορφή:
Το όνομα του παραλήπτη:
Λεπτομερής διεύθυνση:
Πόλη:
Κράτος (Επαρχία):
Ταχυδρομικός Κώδικας:
Χώρα:
Τηλεφωνικό νούμερο:
2) Επιλογή 2ή: Πλήρης επιστροφή χρημάτων στο αρχικό λογαριασμό πληρωμών:
Μπορούμε να επιστρέψουμε 282.48USD στον αρχικό λογαριασμό πληρωμής σας.

Εγώ τους ευχαρίστησα για την άψογη εξυπηρέτηση τους και στη συνέχεια τους ρώτησα, “εάν επιλέξω την πρώτη επιλογή, με ποια μεταφορική θα μου στείλετε την παραγγελία μου;
Μετά μου έστειλαν ένα μήνυμα ψιλοάκυρο:
Αγαπητέ Χρήστο,
Ευχαριστούμε για την παραγγελία σας.
Σας ζητούμε ειλικρινά συγνώμη για το προηγούμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επιβεβαιώνουμε το αίτημά σας με την εταιρεία του μεταφορέα, παρακαλούμε περιμένετε για περισσότερα.
Μπορούμε να προσφέρουμε τη σωστή λύση όταν λάβουμε το αποτέλεσμα του μεταφορέα.
Για μια ακόμη φορά, ζητούμε συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Επομένως δεν πήρα καν απάντηση σε αυτό που ρώτησα και τελικά αποφάσισα να επιλέξω την πρώτη επιλογή, δηλαδή να μου στείλουν ξανά το κινητό.
Οπότε τους είπα ότι επιλέγω τη πρώτη επιλογή και τους έστειλα τα στοιχεία μου. Αυτοί μου είπαν ότι ετοιμάζουν την επαναφόρτωση του αντικειμένου και ότι θα με ενημερώσουν με e-mail για την επιβεβαίωση της αποστολής.
τέλος μου είπαν ότι θα συνεχίσουν να παρακολουθούν το πρώτο πακέτο και εάν το λάβω αργότερα να επικοινωνίσω μαζί τους για να μου παρέχουν την καλύτερη λύση.
Στο καπάκι μ ενημέρωσαν ότι τα στοιχεία μου βρίσκονται σε απόθεμα και ότι μόλις η νέα μου παραγγελία αποσταλεί θα με ενημερώσουν με e-mail.
Μετά ρώτησα που βρίσκετε το Tracking Number μου και μου είπαν πως δεν μου το έχουν στείλει ακόμα και να κάνα υπομονή 3-4 ημέρες μέχρι να σταλθεί η παραγγελία μου για να μ στείλουν και τις πληροφορίες..
Στη συνέχεια ρώτησα εάν η παραγγελία μου θα φαίνεται στο GearBest λογαριασμό μου στην ενότητα My Orders και με πληροφόρισαν ότι όλες μου οι πληροφορίες θα βρίσκονται στο email μου.

Στις 18/5/2018 ήταν η 4η εργάσιμη ημέρα (από την ημέρα που έκανα την παραγγελία μου) αλλά ακόμα δεν είχα λάβει Tracking Number. Τους το είπα λοιπόν και ρώτησα εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα..
Αυτοί μου είπαν πως έχουν δώσει ήδη την εντολή να σταλθεί το προϊόν και να περιμένω μερικές ημέρες για να σιγουρευτούμε ότι όλα είναι οκ..
Στην συνέχεια ρώτησα εάν υπάρχει κάποια πιθανότητα να υπάρχει πρόβλημα.
Αν δείτε λίγο πιο πάνω αυτά που λέω με είχαν στείλει μήνυμα το οποίο έλεγε πως το προϊόν βρίσκετε σε απόθεμα.., παρ’ όλα αυτά ως απάντηση στην ερώτηση μου για το εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα έλαβα ότι δεν είναι σε απόθεμα και ότι θα είναι πάλι 21 – 24 Μαΐου..
Εγώ τους απάντησα:
“Πώς μπορεί να συμβεί αυτό;
Εσείς στις 13/5 (δηλαδή πριν από πέντε ημέρες) μου είπε: Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι τα στοιχεία είναι σε απόθεμα και είναι τώρα έτοιμα να σας απευθύνονται.”
Αυτοί δεν μου απάντησαν στο πως μπορεί να συμβεί αυτό, αυτό που απάντησαν ήταν ακριβώς το ίδιο μήνυμα με πριν, δλδ ότι το στοιχείο θα είναι και πάλι σε απόθεμα τις 21 – 24/ 5..
Στις 21/5 απ ότι είδα το προϊόν ήταν και πάλι διαθέσιμο, επομένως τους το είπα αυτό και τους ρώτησα πότε θα σταλεί η παραγγελία μου.
Στις 22/5 ουσιαστικά επιβεβαίωσαν τα λόγια μου καθώς και ανέφεραν ότι το προϊόν έχει επανέλθει στο απόθεμα τους και ότι στέλνουν μήνυμα στη μεταφορική έτσι ώστε να στείλουν τη παραγγελία όσο πιο γρήγορα γίνεται..
Τέλος μου είπαν να περιμένω 24 ώρες για να δεχτώ μήνυμα στο email επιβεβαίωσης και εάν δε λάβω να απαντήσω σε αυτό τους το μήνυμα.
Στις 24/5 Που προφανώς είχαν περάσει 24 ώρες έστειλα μήνυμα και τους είπα: “Έχουν περάσει 24 ώρες, αλλά δεν έχω ακόμα επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”
Στις 25/5 Για κάποιον άγνωστο λόγο μου έστειλαν ένα μήνυμα στα πορτογαλικά (ενώ επικοινωνούσαμε στα Αγγλικά).
Το μήνυμα αυτό έλεγε ότι η παραγγελία μου περιμένει την έγκριση της αποστολής από το τμήμα εφοδιαστικής. Επίσης μου είπαν να περιμένω υπομονετικά 2 ημέρες μέχρι να δεχτώ μήνυμα στο email και εάν δε δεχτώ να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους.
Τελικά 9 λεπτά μετά δέχομαι μήνυμα κανονικό στα Αγγλικά (στα tickets πάλι εννοείται) στο οποίο μου λένε ότι Αντιμετωπίζουνε ένα πρόβλημα με τις μεταφορικές εταιρίες, επειδή δεν αποδέχονται να στείλουν το τηλέφωνο Xiaomi στη χώρα μου (Ελλάδα) αλλά υπάρχει μια διαθέσιμη μεταφορική η οποία για να επιλεχθεί χρειάζεται 10,33 ευρώ. Επίσης μου είπαν ότι θα αναζητήσουν και για άλλες διαθέσιμες αλλά πιστεύουν ότι αυτή είναι η μόνη διαθέσιμη για τη διεύθυνση μου. Τέλος μου είπαν να να απαντήσω σε αυτό το μήνυμα εντός 24ων ωρών ή εάν δέχομαι να χρησημοποιήσω αυτή τη μεταφορική να απαντήσω αμέσως.
Εγώ τότε πήγα στη σελίδα που εμφανιζόταν το κινητό για να δω ποιες είναι οι διαθέσιμες μεταφορικές να δω ποια είναι κοντά στη τιμή που μου είπανε για να καταλάβω για ποια μου λένε. Είδα λοιπόν μια η οποία είχε παραπλήσιο κόστος την έκανα screenshot για να ρωτήσω αυτή είναι αυτή η οποία μου λένε.
Οπότε πάω στα μηνύματα που έχω με το GearBest στο ticket που άνοιξα και ρωτάω: Is this? (δηλαδή ρώτησα εάν είναι αυτή) ενώ ανέβασα και το screenshot.
Τελικά όμως το screenshot δεν ανέβηκε κι έτσι στάλθηκε μόνο το “Is this?”.
και τρεις ώρες μετά (στις 25/5/2018) έλαβα το εξής μήνυμα:
Dear Christos,
Thanks for your kind patience.
We have sent your order.
The delivery information
Tracking number: CM511086496DE, Shipping method: CZDHLEU1,
Monitoring site: http://www.dhl.de/en.html Date sent: May 25, 2018 17: 26: 38, Estimated time of arrival: 3-5 business days,
Item code * quantity:
197762312 * 1, Xiaomi Mi Note 2 MIUI 8 or Above 5.7 inch 4G Phablet
PB0110101 * 1, gocomma WN – 20 EU Standard Plug Mini Power Adapter
Keep in mind that the delivery time are only for reference.
The specific shipping time will also be affected by adverse weather conditions or other unexpected causes.

We apologize for any inconvenience.
Thank you for your constant patience and good understanding.
Sincerely,
Matt
Customer service
http://www.gearbest.com
Ουσιαστικά μου το έστειλαν χωρίς να τους το πω και μάλιστα με την ίδια μεταφορική (μ’ αυτή που μου έλεγαν ότι δεν γινόταν..)
Εγώ σκέφτηκα ότι πήραν αυτή την απόφαση κατευθείαν από μόνοι τους καθώς και βρήκαν τη σωστή μέθοδο επομένως δεν ρώτησα γιατί το έστειλαν.
Τους ρώτησα κάτι άσχετο για το κινητό, εάν είναι International version (για να σιγουρευτώ) Αυτό όμως δεν έχει σημασία με το θέμα μας οπότε πάμε παρά κάτω..
Όπως ανέφερα και πριν η νέα παραγγελία τελικά έγινε και μάλιστα έγινε στις 25/5/2018 και για άλλη μια φορά ίσχυε ότι θα έρθει σε 3 – 5 εργάσιμες ημέρες..
Στις 9/6/2018 ήταν η 10η εργάσιμη ημέρα από την ημέρα της παραγγελίας μου οπότε είχα αρχίσει να ανησυχώ κι έτσι πήρα τη πρωτοβουλία να τους στείλω το εξής μήνυμα:
Καλό απόγευμα,
Η παραγγελία μου εστάλη στις 25/5/2018 και με πληροφόρησα ότι θα την λάβω εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.
Σήμερα βρισκόμαστε στη 10η εργάσιμη ημέρα αλλά δεν το έχω λάβει ακόμα.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Αυτοί μου απάντησαν:
Αν και οι περισσότερες παραγγελίες που αποστέλλονται με αυτόν τον παροχέα υπηρεσιών μπορούν να φτάσουν μεταξύ 10 και 25 εργάσιμων ημερών μετά την αποστολή, κάποιο πακέτο μπορεί να διαρκέσει περισσότερο λόγω της εποχής αιχμής, του καιρού, των διακοπών κ.λπ.
Το δέμα σας αποστέλλεται στις 25/05/2018, οπότε λήγει η προθεσμία παράδοσης στις 25/07/2018.
Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας την ίδια ημερομηνία, εάν δεν έχετε παραλάβει το πακέτο. Στη συνέχεια θα σας προσφέρουμε μια λύση.

Μετά εγώ απάντησα:
Αλλά για πέντε εργάσιμες ημέρες (από τις 29/5/2018) βρίσκεται στη Γερμανία. Και οι πληροφορίες εντοπισμού παραγγελιών παρέμειναν αμετάβλητες …
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες και να μου ενημερώσετε;
Στη συνέχεια μου είπαν ότι επικοινωνούν με τους couriers για να ελέγξουν τη κατάσταση της παραγγελίας και τέλος να κάνω υπομονή 20 – 25 ημέρες για να ξαναεπικοινωνίσω μαζί τους..

Μετά από όλη αυτή τη ταλαιπωρία άρχισα να ανησυχώ και να έχω αμφιβολίες για τη μεταφορική εταιρία που επέλεξαν αυτοί από μόνοι τους δίχως να ρωτήσουν εμένα, επομένως έθιξα αυτό το θέμα..
Στις 16/5 τους έστειλα το εξής μήνυμα:
Στις 05/25/2018 01:51:43 CST έλαβα ένα μήνυμα από εσάς που είπε:
Γεια σας Christos, πώς είσαι;
Λυπούμαστε για όλη αυτή τη φορά που λαμβάνουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα με εταιρείες ναυτιλίας, επειδή δεν δέχονται να στείλουν το τηλέφωνο Xiaomi στη χώρα σας.
Η μόνη διαθέσιμη ναυτιλιακή εταιρεία είναι μια πληρωμένη και το κόστος αποστολής σας θα είναι περίπου 10,33 (με τη μετατροπή που μόλις έκανα).
Θα αναζητήσουμε άλλη επιλογή, αλλά πιστεύω ότι αυτές είναι οι μόνες διαθέσιμες εταιρείες ναυτιλίας για τη διεύθυνση αυτή. Τη στέλνουμε στο οικονομικό τμήμα.
Παρακαλώ, επιστρέψτε αυτό το μήνυμα σε 24 ώρες. Ή, αν δεχτείτε να πληρώσετε το ποσό της ναυτιλίας, απαντήστε αμέσως.
Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Τις καλύτερες ευχές
Ματ
Gearbest Εξυπηρέτηση Πελατών
http://www.gearbest.com/
Από αυτό που μου είπατε, το πρόβλημα ήταν το εξής: Έχουμε ένα πρόβλημα με τις ναυτιλιακές εταιρείες, επειδή δεν αποδέχονται την αποστολή τηλεφώνου Xiaomi στη χώρα σας.
Αλλά τελικά 4 ώρες αργότερα (05/25/2018 05:42:29 CST) μου έστειλα το κινητό και πάλι με τον ίδιο μεταφορέα.
Δεδομένου ότι μου είπατε ότι αυτός ο μεταφορέας δεν δέχεται την αποστολή κινητής τηλεφωνίας Xiaomi στην Ελλάδα. Γιατί το χρησιμοποιήσατε ξανά;

Και έλαβα μια τελείως άστοχη απάντηση η οποία δεν ανταποκρινόταν στο ερώτημα μου:
Αγαπητέ Χρήστο,
Σας ευχαριστούμε για την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο Gearbest.
Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία.
Λάβετε υπόψη ότι έχετε υποβάλει εκ νέου το αίτημα σας. Μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες στον παρακάτω πίνακα.
και στη συνέχεια ακολουθούσε ένας πίνακας ο οποίος ήταν για να κάνω Track τη παραγγελία μου..
Εγώ δεν σχολίασα κάτι περί του μηνύματος τους, αυτό που απάντησα ήταν: Δεν καταλαβαίνω, γιατί χρησημοποιήσατε την ίδια μεταφορική ξανά.
και αυτοί συνέχισαν τις άστοχες απαντησεις.. Ως απάντηση μου έστειλαν τις πληροφορίες τις αποστολής (δλδ: διεύθυνση τους αριθμούς αποστολής, παρακολούθησης το περιεχόμενο της παραγγελίας κλπ..)
Στη συνέχεια εγώ ρώτησα:
Θα ρωτήσω ξανά …
Γιατί χρησιμοποιήσατε ξανά τον ίδιο μεταφορέα, δεδομένου ότι αυτός ο μεταφορέας δεν συμφωνεί να στείλει το τηλέφωνο Xiaomi στην Ελλάδα;
Μετά μου είπαν:
Αυτή είναι η μέθοδος εφοδιαστικής που το σύστημα επιλέγει αυτόματα για εσάς.
Αν υπάρχουν προβλήματα κατά τη μεταφορά, θα σας προσφέρουμε λύσεις.
Περιμένετε υπομονετικά για το πακέτο σας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Και εγώ απάντησα: Αλλά μου είπατε ότι αυτή η μέθοδος δεν στέλνει το τηλέφωνο Xiaomi στην Ελλάδα.
Στη συνέχεια μου είπαν να περιμένω υπομονετικά και για το πακέτο μου και να τους ρωτήσω για όποια τυχών απορία κατά τη μεταφορά.
Στις 21/6/2018 τους τους ξαναέστειλα μήνυμα καθώς και έβλεπα ότι από τις 29/5/2018(εδώ και 23 ημέρες δηλαδή) οι πληροφορίες παρακολούθησης δεν είχαν ανανεωθεί, οπότε τους ενημέρωσα γι αυτό.
Μετά με λίγα λόγια μου είπαν ότι στις διεθνείς αποστολές αυτό που συμβαίνει είναι να ενημερώνονται όταν το αντικείμενο φτάσει στη χώρα του προορισμού. Επιπλέον μ είπαν ότι μπορεί να μείνω σ’ αυτή τη κατάσταση για αρκετό χρονικό διάστημα αλλά με διαβεβαίωσαν ότι η παραγγελία μου βρίσκετε στον δρόμο.
Μετά από αυτό τους ρώτησα εάν έχουν έρθει σε επαφή με τους μεταφορείς και αυτοί δεν μου απάντησαν για άλλη μια φορά ακριβώς σε αυτό που ρωτάω και μου απάντησαν το εξής:
Αγαπητέ Χρήστο,
Ευχαριστούμε για την ανταπόκρισή σας.
Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία είναι στο δρόμο για εσάς.
Περιμένετε υπομονετικά για το πακέτο σας.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή και την κατανόησή σας.
Στη συνέχεια τους λέω ότι τους πιστεύω και τους ξαναρωτώ εάν αυτό το γνωρίζουν επειδή έχουν έρθει ε επαφή με τους μεταφορείς..
Κ αυτοί μου είπαν πως δεν έχουν λάβει ακόμα απάντηση από το ταχυδρομείο και ότι θα προσπαθούν για το καλύτερο για να παρακολουθήσουν το πακέτο μου.. Και επιπλέον μου είπανε να κάνω υπομονή..
Εγώ στη συνέχεια τους απάντησα;
Όπως μπορείτε να δείτε, έχω τεράστια υπομονή. Έκανα την πρώτη μου παραγγελία στις 15/4/2018, δηλαδή, περιμένω ήδη δύο ολόκληρους μήνες και εννέα ημέρες για αυτό το smartphone ..
Το πρόβλημα είναι ότι αυτή την εβδομάδα, που έρχεται, το κινητό που χρειάζομαι ούτως ή άλλως. Έτσι, αν δεν το έχω λάβει μέχρι τις 26/7/2018 (την Τρίτη) θα πρέπει να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ..
Αυτοί μου είπαν πως λυπούνται κλπ και ότι δε μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων μέχρι τις 25/07/2018 λόγο του ότι το προιόν μου βρίσκεται ακόμα υπό διαμετακόμιση η οποία δεν έχει λήξει (λήγει στις 25,07) .. Επιπλέον μου είπαν πως εάν δε το λάβω μέχρι τις 25/07 να επικοινωνήσω μαζί τους για να μου προσφέρουν μια λύση..
Μετά από αυτό αποφάσισα να γυρίσω τη συζήτηση στο προηγούμενο θέμα, σχετικά με την επιλογή της μεταφορικής, δηλαδή τους είπα:
I conclude that I can not cope with you, and almost never your answers are inadequate to my questions.
For so many days I ask you how it is possible to use the same transport.
I ordered this mobile for the first time on 15/04/2018 and I chose DHL for shipping company.
As I saw that the days were passing and I did not take up my order, I decided to open a ticket asking for explanations. So then had started our communication until on 05/25/2018 01:51:43 CST when you informed me that you have a problem with the shipping companies because they do not accept sending the xiaomi phone to my country and that if I want you can send it to me with another shipping company which would cost me 10.33 euro extra.
Finally, without me answering if I accept it, you are sending it again to me the phone with the same shipping company (DHL), which told me you could not send the cell phone to my country.
FINALLY: Since this carrier is not willing to send this mobile phone to Greece, why did you use it again?
Plese answer to my question…!!!
Μετά από αυτό το μήνυμα μου απάντησαν πάλι στα Πορτογαλικά.. και στη συνέχεια μου είπαν το εξής:
Dear Christos,
Thank you for your answer.
Your request for-WA1804151435580808has already been resent, referring to the new request-WRMA1805131312307588C, tracking code CM511086496DE.

Your resend was sent on 25/05/2018

The precise transportation time can also be affected by factors such as: remote locations, peak transportation periods, holidays and holidays, inclement weather, and operating problems that impact the transportation company.
You can check this link for more details:
http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html

Gearbest FAQ: http://www.gearbest.com/about/faq.html

Please let me know if you need more help.

ΔΗΛΑΔΗ: ΑΣΧΕΤΗ ΤΕΛΕΙΩΣ απάντηση για άλλη μια φορά..
Μετά τους λέω:
Παρακαλώ απάντησε την ερώτηση μου:
Δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος μεταφορέας δεν είναι διατεθειμένος να στείλει αυτό το κινητό τηλέφωνο στην Ελλάδα, γιατί το χρησιμοποιήσατε ξανά;
Αυτοί μου έδωσαν πάλι μια άκυρη απάντηση, μου έστειλαν ένα μήνυμα το οποίο έλεγε τι έχω παραγγείλει, τα νούμερα παρακολούθησης και παραγγελίας τη διεύθυνση κλπ..
Μετά εγώ ρωτάω: Γιατί δεν μου απαντάτε;
Και αυτοί μου λένε το εξής:
Αγαπητέ Χρήστο,
Λυπούμαστε που ακούσατε ότι δεν έχετε λάβει τα στοιχεία σας ακόμα.
Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, επιβεβαιώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
1) Επικοινωνήστε με το τοπικό ταχυδρομείο, αναφέροντας το όνομα και τη διεύθυνσή σας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να παραλάβετε προσωπικά την παραγγελία σας.
Αν παραλάβετε την παραγγελία σας με αυτόν τον τρόπο, ενημερώστε μας.
2) Στέλνουμε την παραγγελία σας στις 25/5/2018. Ως εκ τούτου, ο χρόνος παράδοσης λήγει στις 07/25/2018.
Μόλις λάβουμε όλες τις παραπάνω λεπτομέρειες, θα σας προσφέρουμε μια λύση για την περίπτωσή σας μόλις φτάσουμε αυτήν την ημερομηνία.
Και αμέσως μετά μου λένε το εξής:
Dear Christos,
We are really sorry for all these confusion.
For your question: we shipped the package by the only method that was available at the time.
We told you that was a paid one an, then we pay for the shipping ourselves to your major satisfaction, ok?
We hope that you receive your package as soon as possible.
Και εγώ αναφέρω για πολλοστή πλέον φορά:
Μου είπατε επίσης ότι αυτή η μεταφορική εταιρεία δεν συμφωνεί να στείλει το τηλέφωνο Xiaomi στην Ελλάδα, ωστόσο, το χρησιμοποιείτε και πάλι.
Αλλά αυτοί μου απαντάνε πάλι..:
Λυπούμαστε που ακούσατε ότι δεν έχετε λάβει τα στοιχεία σας ακόμα.
Για να επιλύσετε αυτό το πρόβλημα, επιβεβαιώστε τις ακόλουθες πληροφορίες:
1) Επικοινωνήστε με το τοπικό ταχυδρομείο, αναφέροντας το όνομα και τη διεύθυνσή σας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστεί να παραλάβετε προσωπικά την παραγγελία σας.
Αν παραλάβετε την παραγγελία σας με αυτόν τον τρόπο, ενημερώστε μας.
2) Στέλνουμε την παραγγελία σας στις 25/5/2018. Ως εκ τούτου, ο χρόνος παράδοσης λήγει στις 07/25/2018.
Μόλις λάβουμε όλες τις παραπάνω λεπτομέρειες, θα σας προσφέρουμε μια λύση για την περίπτωσή σας μόλις φτάσουμε αυτήν την ημερομηνία.
Επομένως μετά από αυτό εγώ περιμένω να περάσει ο καιρός και τελικά χθες, δηλαδή στις 27/7/2018 ρωτάω το εξής:
Σήμερα είναι 25/7/2018 αλλά δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία μου. Είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων;
και αυτοί μου λένε αυτό:
Αγαπητέ Χρήστο,
Ζητούμε συγγνώμη για αυτή την καθυστέρηση και ειλικρινά λυπάμαι που γνωρίζετε ότι δεν έχετε λάβει την παραγγελία σας για δεύτερη φορά.
Εδώ είναι οι καλύτερες λύσεις που μπορούμε να σας προσφέρουμε σε αυτή την περίπτωση:
1) Μερική επιστροφή χρημάτων για το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι ως πίστωση κατάστημα με επιπλέον πόντους.
2) Μερική επιστροφή χρημάτων για τον αρχικό λογαριασμό πληρωμής σας.
Σε αυτήν την περίπτωση, μπορούμε να επιστρέψουμε 100USD στον αρχικό λογαριασμό πληρωμής σας.
Ενημερώστε μας για την απόφασή σας.
Για άλλη μια φορά ζητούμε συγγνώμη για τυχόν ταλαιπωρία που προκλήθηκε.
Και εγώ απαντώ: Εγώ για τη παραγγελία μου ξόδεψα 233,02 €
Γιατί μου λέτε ότι θα μου επιστρέψετε μόνο 100 δολάρια;
ΔΗΛΑΔΗ: Εγώ έδωσα 233 ευρώ, πέρασα όλη αυτή τη ταλαιπωρία, έμεινα τόσους μήνες χωρίς κινητό και στην τελική αυτοί τώρα μου λένε ότι θα μου κάνουν μερική επιστροφή χρημάτων;..
τα 100 δολάρια είναι κάπου στα 80 ευρώ.. δηλαδή αυτοί θέλουν να μου κρατήσουν 153 ευρώ..

(Σήμερα μόλις μου είπαν ότι τελικά μπορούν να μου δώσουν 140 δολάρια και 140 πόντους..)
Σας παρακαλώ ας με βοηθήσει κάποιος με αυτό το θέμα..
Τέλος να αναφέρω ότι τη παραγγελία την έκανα μέσο PayPal.. Αν όλο αυτό το αναφέρω στη PayPal θα μπορέσουν να με βοηθήσουν;..

8 Απαντήσεις

\’Χρήστος Σ\’ απάντησε πριν 4 έτη

Υπάρχει τρόπος για κάτι καλύτερο;;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Χρήστο, αυτό το κατεβατό έχεις γράψει παραπάνω δεν βοηθάει καθόλου την κατάσταση. Τα περισσότερα άρθρα του PC Steps είναι μικρότερα σε έκταση, άσε που σε πολλά σημεία, αν και ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να το διαβάσω όλο, δεν βγάζεις νόημα. Από τη στιγμή που δεν έχεις κάνει την αγορά μέσω του συνδέσμου μας δεν μπορούμε να επέμβουμε για να βρεθεί άμεση λύση στο πρόβλημα σου. Επικοινώνησε ξανά μαζί τους και πες του ότι δεν είσαι καθόλου ευχαριστημένος με την λύση που σου προτείνουν και ότι εάν δεν αλλάξει κάτι θα απευθυνθείς στο paypal για να βρεις εκεί το δίκιο σου..

Dimitris 008 απάντησε πριν 4 έτη

Έτσι είναι βρε Χρήστο… Να κοιτάς να είσαι όσο πιό σύντομος γίνεται. Να λες πέντε πράγματα, κι όχι να γράφεις ολόκληρη έκθεση.
Όσο για το τελευταίο κομμάτι με τις επιλογές που σου δίνουν ,ανέφερε κάποιος εδώ μέσα πριν ένα χρόνο μία τέτοια περίπτωση.
Επέμενε συνεχώς ,ώσπου με 3η προσπάθεια, του επέστρεψαν τελικά όλο το ποσό. Μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο ,να επιμένεις αν θες. Τώρα ,αν τελικώς γίνει έτσι και με σένα ή όχι ,αυτό δεν μπορώ να το ξέρω ,ούτε να το εγγυηθώ.(κανείς δε μπορεί)
Αφού δε μπορείς να τα βρεις μαζί τους ,μπορείς να κάνεις ένα dispute στο Paypal ,όπως είπε κι ο Γιώργος Λάνδρου. Απλά ,μή γράψεις όλο αυτό το κατεβατό που έγραψες.

Giannis Karydas απάντησε πριν 4 έτη

Φίλε μου είχα παρόμοια εμπειρία με σένα δηλ. το κινητό που παράγγειλα από GearBest δεν έφτασε ποτέ με μέθοδο αποστολής Priority Line και μεταφορική DHL Post. Το δέμα κάπου κόλλησε σε μια μεταφόρτωση και δεν το παρέλαβα ποτέ. Ευτυχώς πως μου κόψε και είχα επιλέξει και ασφαλιστική κάλυψη από το site του GearBest. Μόλις είδα τα βρώμικα ζήτησα αμέσως επιστροφή χρημάτων στο ακέραιο τα οποία και μου επέστρεψαν λόγω όμως του ότι είχα επιλέξει insurance.
Αυτά.
Επικοινώνησε με Pay pal και ζήτα να επέμβουν να σου επιστρέψουν τα χρήματα full refund

\’Χρήστος Σ\’ απάντησε πριν 4 έτη

Κατ’ αρχήν σας υπερευχαριστώ όλους σας που ασχοληθήκατε με το πρόβλημα μου.
Ξέρω βλακεία όλος αυτός ο όγκος σε συνδυασμό με την κακή διατύπωση, ήθελα απλά να αναφέρω ακριβώς ότι είχε γίνει, έτσι ώστε να μ δώσετε τη καλύτερη γνώμη (κατανοώ απόλυτα το γεγονός ότι δε μεσολαβήσατε εσείς, αλώστε αυτό που έχει σημασία είναι ότι με βοηθήσατε με τον καλύτερο εφικτό τρόπο). Η διατύπωση οφείλεται στο ότι δε ξέρω καθόλου καλά αγγλικά και τα περισσότερα από αυτά σας τα μετέφερα από το Google μετάφραση. Επομένως συγγνώμη για τη ταλαιπωρία.
Τώρα αυτό που σκέφτομαι είναι ότι εάν τους προειδοποιήσω ότι θα απευθυνθώ στο Pay Pal ίσως αυτοί λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να μην δικαιωθώ.
Μήπως θα ήταν καλύτερο να απευθυνθώ απευθείας στο PayPal; Αλλά εάν πάω να ξεκινήσω να κάνω τη διαδικασία της αναφοράς το Pay Pal με βάζει να επικοινωνήσω με το GearBest. 
Πρέπει να το κάνω κάπως αλλιώς;

\’Χρήστος Σ\’ απάντησε πριν 4 έτη

???

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Εάν δεν σου δίνει άλλη διέξοδο και αναγκαστικά πρέπει να επικοινωνήσεις με το gearbest..κάνε το..

Dimitris 008 απάντησε πριν 4 έτη

Κι εγώ αυτό θα έλεγα ,μα δεν ήξερα να πω με σιγουριά.  Αυτός όμως είναι ο σκοπός το να αγοράζεις με Paypal. Να επιλύει τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν με τις αγορές και πωλητές. Αλλιώς ,ποιός ο λόγος να χρησιμοποιήσει κανείς την Paypal ?