A Bvb ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα 
Από την Παρασκευή έχω θέμα με τον λογαριασμό μου στο instagram
Μου εμφάνισε ότι μια νέα συσκευή έχει συνδεθεί στο λογαριασμό μου, πάτησα την επιλογή ότι δεν γνωρίζω αυτή τη συσκευή 
Και τέλος πάντων με έβαλε το instagram να αλλάξω τους κωδικούς μου για ασφάλεια
Το θέμα είναι ότι αφού άλλαξα τους κωδικούς με πέταξε το instagram από όλες τις συσκευές που ήμουνα συνδεμένος και τώρα για να ξανά συνδεθώ θέλει να ξανά βάλω τον κωδικό του λογαριασμού.
Όμως πριν αρκετό καιρό είχα ενεργοποίηση και το two factor authentication στο instagram με την εφαρμογή duo mobile όμως δεν την έχω πλέον κατεβασμένη. Επομένως το instagram για να συνδεθώ στον λογαριασμό μου ζητάει τον κωδικό του λογαριασμού και μετά θέλει και έναν κωδικό τον οποίο υποτίθεται ότι θα τον είχα από την εφαρμογή duo mobile την οποία έχω διαγράψει
Άρα τις τελευταίες δύο ημέρες είμαι συνέχεια σε μια διαδικασία του να αλλάζω τον κανονικό κωδικό μου του instagram μέσα από το email που μου στέλνουν αλλά και πάλι να μην μπορώ να συνδεθώ λόγο του ότι δεν έχω κάτι κωδικούς από το duo mobile
Υπάρχει κάποια λύση; 
Ευχαριστώ 

4 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλημέρα φίλε μου

Αν δεν είχες ορίσει κάποια εναλλακτική μέθοδο για το 2-factor authentication, πχ SMS, δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι.

Κάποιοι authenticator σου επιτρέπουν να πάρεις backup, οπότε δες μήπως το Duo mobile σου δίνει αυτή τη δυνατότητα για να καταφέρεις να ανακτήσεις τους κωδικούς.

A Bvb απάντησε πριν 3 έτη

Καλημέρα
Μου λέει να βάλω έναν backup κωδικό αλλά δεν τον θυμάμαι.
Επίσης τωρα που ξανά κατέβασα το duo mobile μου λέει πως δεν το έχω συνδέσει ποτέ με το instagram
Οπότε μάλλον δεν υπάρχει κάποια λύση, σωστά;
Ευχαριστώ 

Deleted User απάντησε πριν 3 έτη

Από την πλατφόρμα έπρεπε να πάρεις αυτόν τον κωδικό.
https://help.instagram.com/1006568999411025
Ό,τι κι αν επρόκειτο να κάνεις στη συσκευή σου ,έπρεπε να απενεργοποιήσεις το 2fa εφόσον δεν είχες πάρει backup κωδικούς. Πχ επαν. εργοστασιακών ρυθμίσεων ή σβήσιμο της εφαρμογής.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Αν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις εναλλακτικές μεθόδους και δεν υπάρχει δυνατότητα ανάκτησης στο Duo mobile, δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Δεν νομίζω πως το Instagram προσφέρει και προσωπική τεχνική υποστήριξη για να εξηγήσεις σε κάποιον το πρόβλημα.