Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsΠρόβλημα με το RDP μετά απο αναβάθμιση σε Windows 11 απο mobile devices.
John Roussos ρώτησε πριν 2 έτη

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα όταν προσπαθώ να συνδεθώ στον υπολογιστή μου μέσω rdp από το κινητό τηλέφωνο ή το tablet.
Η οθόνη στον απομακρυσμένο υπολογιστή αναβοσβήνει συνέχεια και αντί για το μενού έναρξης βλέπω μια μαύρη μπάρα χωρίς τις επιλογές πχ. το λογότυπο της έναρξης ή οι καρφιτσωμένες εφαρμογές.
Στο πρόγραμμα προβολής συμβάντων είδα ότι το αρχείο explorer.exe διακόπτεται με κωδικό σφάλματος 1000 στο αρχείο ExplorerExtensions.dll.
Έχω ήδη ψάξει σε διάφορα φόρουμ και δεν λειτουργεί τίποτα.
Αν προσπαθήσω να συνδεθώ μέσω RDP από άλλο υπολογιστή, λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δεν θέλω να κάνω format στον υπολογιστή μου γιατί έχω πολλές ρυθμίσεις, εφαρμογές, παιχνίδια κ.λπ..
Παρακάτω θα βρείτε τις λεπτομέρειες από το event viewer:
 
Log Name: Application
Source: Application Error
Date: 12/12/2021 12:04:31 PM
Event ID: 1000
Task Category: (100)
Level: Error
Keywords: Classic
User: N/A
Computer: John-PC
Description:
Faulting application name: explorer.exe, version: 10.0.22000.120, time stamp: 0xe846e749
Faulting module name: ExplorerExtensions.dll, version: 421.22500.115.0, time stamp: 0x615dfb43
Exception code: 0xc000027b
Fault offset: 0x00000000002c8482
Faulting process id: 0x3df0
Faulting application start time: 0x01d7ef3fa6c0a406
Faulting application path: C:\WINDOWS\explorer.exe
Faulting module path: C:\WINDOWS\SystemApps\MicrosoftWindows.Client.CBS_cw5n1h2txyewy\ExplorerExtensions.dll
Report Id: 179bbeeb-6a27-4fed-9253-320a475c60e2
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
Event Xml:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="Application Error" />
<EventID Qualifiers="0">1000</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>100</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2021-12-12T10:04:31.0270331Z" />
<EventRecordID>2586</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID="6908" ThreadID="0" />
<Channel>Application</Channel>
<Computer>John-PC</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>explorer.exe</Data>
<Data>10.0.22000.120</Data>
<Data>e846e749</Data>
<Data>ExplorerExtensions.dll</Data>
<Data>421.22500.115.0</Data>
<Data>615dfb43</Data>
<Data>c000027b</Data>
<Data>00000000002c8482</Data>
<Data>3df0</Data>
<Data>01d7ef3fa6c0a406</Data>
<Data>C:\WINDOWS\explorer.exe</Data>
<Data>C:\WINDOWS\SystemApps\MicrosoftWindows.Client.CBS_cw5n1h2txyewy\ExplorerExtensions.dll</Data>
<Data>179bbeeb-6a27-4fed-9253-320a475c60e2</Data>
<Data>
</Data>
<Data>
</Data>
</EventData>
</Event>

2 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Γιάννη
Δυστυχώς, δεν έχει νόημα να ξοδέψεις ώρες ψάχνοντας την πηγή του προβλήματος σε τέτοιες δυσλειτουργίες. Η πιο εύκολη λύση είναι να κάνεις μια επαναφορά ή format. 

John Roussos απάντησε πριν 2 έτη

ΟΚ σε ευχαριστώ.