Kostas Ioannidis ρώτησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα! Laptop σχεδόν back from the dead, με τοποθέτηση νέου σκληρού δίσκου (SSD) και εγκατάσταση -για πρώτη φορά- των Windows 10. Όλα αυτα μόλις πριν από λιγες ημέρες. Τώρα, είτε πάω απλά να ανοίξω το interface του bitdefender free, είτε να το κάνω uninstall, είτε να το κατεβασω και να κάνω ξανα install, το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο ακριβώς σε όλες τις περιπτώσεις.. Δεν γίνεται τίποτα άλλο πέρα από αυτό που φαινεται στο screenshot. Τι συμβαίνει και πώς μπορώ να το λύσω;
https://prnt.sc/qptp3n

20 Απαντήσεις

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Και όταν λέω "τιποτα άλλο περα από αυτό που φαινεται στο σκρινσοτ", εννοω ότι απλα βγαινει το εικονιδιο πανω στην γραμμη εργασιών και φαινεται ετσι αν παω τον κερσορα πανω. Τιποτα άλλο απολυτως. Ουτε παραθυρο υπαρχει/ανοιγει, ουτε καποιο μηνυμα βγαινει, ουτε τιποτα. :(

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Κώστα
Δοκίμασε να φτιάξεις έναν δεύτερο λογαριασμό διαχειριστή στα Windows. Εκεί το Bitdefender φαίνεται εγκατεστημένο; Αν ναι, εμφανίζονται το ίδια προβλήματα;

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Πώς μπορώ να το κάνω αυτό;

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Από το Start Menu των Windows-->Ρυθμίσεις-->Λογαριασμοί .Δες κι εδώ.
https://kb.iu.edu/d/arnd
Μή δώσεις όμως τα ίδια στοιχεία.

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Το δοκίμασα. Φαίνεται εγκατεστημένο και κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα :/

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Λογικά κάτι πήγε στραβά με την απεγκατάσταση του προγράμματος.

Κάποιοι χρήστες με παρόμοιο πρόβλημα αναφέρουν πως μπόρεσαν να το απεγκαταστήσουν μπαίνοντας στα Windows με safe mode.

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Μπηκα σε safe mode. Ανοιγει μεν το interface (αλλα με σφαλμα services not available, μαλλον λογω απουσιας ιντερνετ), αλλα uninstall δεν κανει. \"Install cannot be run in safe mode\". Τι αλλο να κανω;

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Κατέβασε και τρέξε τον κατάλληλο uninstaller από εδώ.
https://www.bitdefender.com/uninstall/
Για δωρεάν εκδόσεις ,θα επιλέξεις "Trial Versions". Και μετά αναλόγως αν είναι "antivirus" ή "security" κλπ

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Α...Αν έχεις συνδεδεμένο το προιόν με κάποιο Bitdefender account ,αποσυνδέσου /κατάργησέ το από το account πρώτα.

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Πώς το κάνω αυτό; Να αποσυνδέσω το account εννοω. Ανεφερα στην αρχή οτι δε μου ανοιγει το Interface

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Μπαίνοντας εδώ.
https://login.bitdefender.com/central/login.html?lang=el_GR&redirect_url=https:%2F%2Fcentral.bitdefender.com%2Factivity%3FbrowserLang%3Del_GR
Εκτός αν οι δωρεάν εκδόσεις δε χρειάζονται τέτοιο account για να ενεργοποιηθεί το προιόν. Εγώ έχω το Internet Security αγορασμένο. Και σε μένα συνδέεται με αυτό το Account .
Οπότε αν το δικό σου είναι εκεί καταχωρημένο ,θα το δεις.

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Μία φορά που εγκατέστησα το Bitdefender free edition ,δε θυμάμαι το συγκεκριμένο πρόγραμμα να συνδέθηκε με Bitdefender account πάντως.  Μπορεί εσύ να μήν συνδέεται με BD account ,κι άρα αν είναι έτσι ,δοκίμασε κατευθείαν απεγκατάσταση με το κατάλληλο uninstaller όπως είπα.

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Καταρχην να ζητησω συγγνωμη που εβαλα την ερωτηση στην κατηγορια android κινητα/ταμπλετ. Καταλαθος εγινε.

Λοιπον, εκανα ολα αυτα και δεν εγινε τιποτα. Sign out, remove device απο το Bitdefender, ετρεξα τον uninstaller, μου εβγαλε και καλα Uninstall successful, εκανα επανεκκινηση, αλλα τιποτα. Το προγραμμα το δειχνει ακομα στα apps (μονο το agent αφαιρεθηκε), αν πατησω απο εκει ξανα uninstall εχω τα ιδια με το μικρο παραθυρακι στο task bar που δεν κανει κατι, ξανατρεχω installer, τα ιδια τα ιδια τα ιδια. Βοήθεια! Τρεχω το λαπτοπ χωρις antivirus τοσες μερες :(

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Ξαφνικα στο install με προχώρησε, μου ζήτησε να ξαναφτιάξω account, ώπα λέω το λύσαμε. Το έφτιαξα και μετά πάλι τα ίδια, όπως φαίνεται στο screenshot. Επιστρατευστε ολη την επιστημονικη ομαδα σας, εχουμε προβλημα :P https://prnt.sc/qrlbma

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Problem solved. Τελικά η λυση ηταν απλη. Επρεπε να σκεφτω εξαρχης να μιλησω με το 24ωρο τμημα υποστηριξης του bitdefender. Οπως και να χει, σας ευχαριστω για τον χρονο σας παρα, παρα πολυ! :)

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Κώστα. Τελικά ποια ήταν η λύση για το πρόβλημα; 

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Ναι, οκ, ακυρο. Με την λύση τους, το προβλημα λυθηκε αλλα εγκατασταθηκε το total security trial. Οταν δοκιμασα να επιστρεψω στο free, εγιναν παλι τα ίδια. Αρα πιθανως να εχουν αυτοι το προβλημα. Εάν γνωρίζετε/ακουσετε κάτι, ενημερώστε!

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Πάντως, χρησιμοποιώ κι εγώ το Bitdefender Free και δεν έχω πρόβλημα. Ίσως υπάρχει κάποια περίεργη ασυμβατότητα με το σύστημα σου. Ίσως προκαλείται από κάποιο κατεστραμμένο αρχείο των Windows. 

Kostas Ioannidis απάντησε πριν 4 έτη

Ωχ, λες;; Ούτε 10 μερες δεν έχει που έκανα καθαρή εγκατάσταση! Πώς τσεκάρω καποιο τέτοιο ενδεχόμενο;;

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δυστυχώς, αυτό μπορείς να το ελέγξεις μόνο κάνοντας φορματ ή επαναφορά των Windows.