Καλησπερα σας. Εχω αγορασει αποτον Φεβρουαριο ενα κλειδι για Office 365 for business μεσω Keysworlds. Εδω και ενα μηνα ( μπορει και παραπανω) αντιμετωπιζω το εξης θεμα, προσπαθω να μπω online στο Onedrive cloud και λαμβανω συνεχεια την παρακατω :
https://tooctrler-my.sharepoint.com/_layouts/15/Throttle.htm#1033
Something's not right
The page you requested is temporarily unavailable. We apologize for the inconvenience, please check back in a few minutes.
Σε επικοινωνια με την Keysworlds, μου στειλανε ενα email το οποιο δεν βοηθησε. Μηπως εχετε καποια ιδεα τι συμβαινει???
Καλησπέρα φίλε μου, δοκίμασες να μπεις και από διαφορετικό browser?
Καλημερα. Δοκιμασε ολους τους γνωστους browser και απο incognito/private window. Το αποτελεσμα το ιδιο. Υπαρχει μηπως καποια αλλη βοηθεια???
Καλησπερα και παλι. Εχετε μηπως καμια αλλη ιδεα τι θα μπορουσα να κανω????
Γιωργο σε ευχαριστω για την απαντηση σου. Διαβαζοντας τα σχολια των χρηστων που αντιμετωπιζει το ιδιο προβλημα, αναφερεται στο οτι επικοινωνησε με την Microsoft και του ειπανε οτι η αδεια του ειναι παρανομη και γι'αυτο τον μπλοκαρανε. Αν ισχυει κατι τετοιο , να σε ενημερωσω οτι την συγκεκριμενη εταιρεια ( KEYSWORLDS) την διαφημιζετε ως εγγυημενη και γι'αυτο προχωρησα στην αγορα απο εκει. Η εξυπηρετηση πελατων τους εχει παψει να μου απανταει εδω και πολλες βδομαδες παρα τα επανειλλημενα email που εστειλα. Ξερετε να υπαρχει καποιο αλλος τροπος επικοινωνιας περαν των email support@keysworlds & service@keysworlds.com
Σπύρο, δεν γνωρίζουμε άλλο τρόπο επικοινωνίας. Με τις άδειες για Windows και Office 2019 που έχουμε χρησιμοποιήσει δεν είχαμε ποτέ κανένα πρόβλημα..
Please login or Register to submit your answer