Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠρόβλημα με Viber.
Kostas Zkdekp ρώτησε πριν 6 έτη

ΔΟΥΛΕΥΩ ΤΟ VIBER ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ,ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ .

7 Απαντήσεις

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα.

Εννοείς viber στο κινητό να φανταστώ; Όταν λες χάνει την κάμερα, τι εννοείς; Βγάζει κάποιο σφάλμα; Μαυρίζει; Σβήνει; Κάτι άλλο;

Δοκίμασε να μπεις στο play store και να κάνεις ενημέρωση της εφαρμογής.

Αν δε διορθωθεί το θέμα, δώσε μου περισσότερες πληροφορίες για να μπορέσω να σε βοηθήσω.

Kostas Zkdekp απάντησε πριν 6 έτη

ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ PC ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΛΑΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ USB ,H KAMERA EINAI MIA MICROSOFT LIFECAM HD 5000 ,ΜΕ WINDOWS 10 ,AYTO ΑΡΧΙΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΕΙ Η ΤΙ ΑΛΛΟ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 6 έτη

Δοκίμασες σε διαφορετική θύρα USB, μήπως έχει κάποιο πρόβλημα η συγκεκριμένη;

Επίσης, τσέκαρε στη Διαχείριση Συσκευών (Πίνακας ελέγχου-> Σύστημα) και πες μου αν σου εμφανίζει κάποιο κίτρινο σηματάκι στις συσκευές.

Kostas Zkdekp απάντησε πριν 6 έτη

ΕΛΕΝΑ ,ΑΛΛΑΞΑ ΘΥΡΑ ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ,ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Kostas Zkdekp απάντησε πριν 6 έτη

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 6 έτη

Μπορείς να δοκιμάσεις την κάμερα σε κάποιο άλλο pc να δεις αν εκεί λειτουργεί σωστά;

Kostas Zkdekp απάντησε πριν 6 έτη

Δεν εχω αλλο θα κοιταξω να βρω και θα σε ενημερωσω ,παντως σε ευχαριστω για μεχρι εδω .