Σας χαιρετώ και πάλι.
Πριν ένα χρόνο με τον προηγούμενο υπολογιστή είχα εγκαταστήσει σαν security το AVG internet security.
Με την αγορά από τον Οκτώβρη νέου επιτραπέζιου υπολογιστή, εγκατέστησα το Bitdefender total security 2018.
Σήμερα έλαβα ένα mail από την AVG ότι η συνδρομή μου λήγει στις 25 Μαρτίου αλλά να μην ανησυχώ δεν θα χρειαστεί να κάνω κάτι εγώ και θα σηκώσουν από την κάρτα μου αυτοί και μάλιστα μου γράφουν ότι έχω αγοράσει μαζί όλη την σουίτα (δεν θυμάμαι να έκανα κάτι τέτοιο) και συνολικά θα μου τραβήξουν 65 δολάρια (αφού μετατραπούν σε ευρώ).
Προσπάθησα να μπω στον λογαριασμό μου να δω τί είδους συνδρομή είναι αυτή και να την ακυρώσω, αλλά μου γράφει (στα αγγλικά) ότι το σάιτ είναι σε επισκευή αλλά να μην ανησυχώ τα προϊόντα μου θα δουλεύουν κανονικά.
Εγώ δεν θυμάμαι να μου έγραψαν για κάποια συνδρομή, απλώς είχα πληρώσει τότε για ένα χρόνο.
Τι πρέπει να κάνω;
Σας ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις και για τις προηγούμενες και γι αυτήν εκ των προτέρων.
Εγώ λέω ,καλύτερα να τους στείλεις email λέγοντάς τους πως δεν επιθυμείς ανανέωση της συνδρομής σου. Δεν ξέρω ,υποθέτω πως η συνδρομή να ανανεώνεται αυτόματα αν δε τους ενημερώσεις.(μπορεί να υπάρχει εσωτερικός κανονισμός ,ξέρω γω...)
Αν πχ λήγει σε 25 μέρες το προιόν ,δε μπορείς αυτές τις ημέρες να τις παγώσεις.
Όπως λέει εδώ θα κάνεις.
https://www.avg.com/en-eu/how-to-cancel-avg-subscription
Προσπαθώ, αλλά μου γράφει:
Order History
Here you can find all your AVG products, services, subscriptions, & invoices
και μετά:
We have found no records of your orders in our system.
Αν δεν υπάρχουν εγγραφές, γιατί μου έχουν στείλει email?
Μάλλον θα πάω στην τράπεζα αύριο μήπως μπορέσω να μπλοκάρω την συγκεκριμένη συναλλαγή.
OK, κατάφερα να την ακυρώσω, το email που έμπαινα ήταν διαφορετικό.
Ευχαριστώ πολύ!
Δες το λινκ που έδωσα εκεί στο τέλος που λέει AVG Sales Support page εδώ δηλαδή. (στο Request a refund)
https://support.avg.com/support_sales?l=en
Αν δε βρείς άκρη ,κάνε όπως λές ,τί να πώ...
Α ,ωραία τότε !! 👍
Please login or Register to submit your answer