Giorgos Patsatsos ρώτησε πριν 12 μήνες

Καλησπέρα. Χριστός Ανέστη!
 
Πρόσφατα έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο τάμπλετ και προσπαθώ να ξανασυχρονίσω το Viber. Ενώ συνδέεται με το κινητό, δεν μου συγχρονΐζει το ιστορικό συνομιλιών. Παλαιότερα, συγχρόνιζε κανονικά. Τι μπορεί να φταίει;

6 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Καλημέρα Γιώργο! Στο Google Drive σου βλέπεις κανονικά τα backup του Viber?

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 12 μήνες

Τα βκέπω, αλλά δεν μου δείνει τη δυνατότητα να τα επαναφέρω στη δευτερεύουσα συσκευή.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Καλό είναι να μιλήσεις με το support του Viber. Από άλλη συσκευή αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα; 

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 12 μήνες

Δοκιμάζοντας να συνδέσω τον υπολογιστή, μετά τη σύνδεση, μου εμφάνισε ένα μύνημα "Θέλετε να γίνει συγχρονισμός των επαφών σας και του ιστορικού συνομιλίας;" Πατώντας "Ναι" και μετά "Αποδοχή" στο κινητό, συγχρονίζει τα πάντα. 
 
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη του Viber;
 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Δοκίμασε με αυτή τη φόρμα.

Deleted User απάντησε πριν 12 μήνες

Μάλλον αυτή εδώ.
 
https://help.viber.com/en/contact
 
Επειδή η άλλη ζητά να τικάρεις κουτάκι πως είσαι μόνιμος κάτοικος Καλιφόρνιας.