Giorgos Patsatsos ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα. Χριστός Ανέστη!
 
Πρόσφατα έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στο τάμπλετ και προσπαθώ να ξανασυχρονίσω το Viber. Ενώ συνδέεται με το κινητό, δεν μου συγχρονΐζει το ιστορικό συνομιλιών. Παλαιότερα, συγχρόνιζε κανονικά. Τι μπορεί να φταίει;

6 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Γιώργο! Στο Google Drive σου βλέπεις κανονικά τα backup του Viber?

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 2 έτη

Τα βκέπω, αλλά δεν μου δείνει τη δυνατότητα να τα επαναφέρω στη δευτερεύουσα συσκευή.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλό είναι να μιλήσεις με το support του Viber. Από άλλη συσκευή αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα; 

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 2 έτη

Δοκιμάζοντας να συνδέσω τον υπολογιστή, μετά τη σύνδεση, μου εμφάνισε ένα μύνημα "Θέλετε να γίνει συγχρονισμός των επαφών σας και του ιστορικού συνομιλίας;" Πατώντας "Ναι" και μετά "Αποδοχή" στο κινητό, συγχρονίζει τα πάντα. 
 
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υποστήριξη του Viber;
 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Δοκίμασε με αυτή τη φόρμα.

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Μάλλον αυτή εδώ.
 
https://help.viber.com/en/contact
 
Επειδή η άλλη ζητά να τικάρεις κουτάκι πως είσαι μόνιμος κάτοικος Καλιφόρνιας.