Εχω τριετή σύνδεση στο Nordvpn, που λήγει σύντομα. Θέλω να κάνω διετή ανανέωση συνδρομής, αλλά βλέπω ότι η τιμή για την ανανέωση είναι πολύ ψηλότερη από την τιμή για ένα νέο μέλος. Εάν ιδρύσω νέο λογαριασμό, θα πληρώσω πολύ λιγότερα για την συνδρομή των δύο χρόνων.
Τι να κάνω? Να τους στείλω ένα μήνυμα? Να ιδρύσω ένα νέο λογαριασμό στο Nordvpn ή να περιμένω να λήξει η συνδρομή, να ακυρώσω τον λογαριασμό και να τον επανιδρύσω με το ίδιο email? Δεν θέλω να αλλάξω email για πολλούς λόγους.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συμβουλή!
Καλημέρα φίλε μου! Στην υποστήριξη δεν υπάρχει περίπτωση να σου πουν να φτιάξεις νέο λογαριασμό, αλλά φυσικά μπορείς να το κάνεις. Δεν νομίζω να έχεις τις προσφορές για νέους αν απλά απενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου. Ωστόσο, σίγουρα θα στείλουν κάποια προσφορά αν τον απενεργοποιήσεις για να σε κάνουν να ξεκινήσεις ξανά συνδρομή.
Τους έστειλα μήνυμα και με συμβούλεψαν να κάνω το εξής: έκανα είσοδο στη σελίδα τους σαν νέος χρήστης και ζήτησα να αγοράσω το διετές πλάνο. Όταν μου ζητήθηκε να βάλω το email μου, έβαλα αυτό που έχω δηλώσει στον ήδη υπάρχοντα λογαριασμό μου. Προχώρησα στην αγορά του διετούς πλάνου. Το νέο διετές πλάνο προστέθηκε στο ήδη υπάρχον. Έτσι έγινε επέκταση της συνδρομής με την προνομιακή τιμή ενός νέου μέλους, συν τρεις μήνες δώρο!
Τα γράφω όλα αυτά, μήπως φανούν χρήσιμα!
Ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες!
Please login or Register to submit your answer