Dimi Gogo ρώτησε πριν 8 μήνες
Γεια χαρά σε όλους ;) Καινούργιο PC, οθόνη, εκτυπωτής, ποντίκια κλπ, όλα από το "Π" για τον father (340κάτι το PC, έφυγε ένα 700άρι σύνολο με όλα τα περιφερειακά) μιας και το παλιό PC ήταν για πέταμα. Ήθελε κάτι φθηνό για browsing και office έτσι του διάλεξα με μικρή έκπτωση έναν πύργο "T-X" εκθεσιακό (επεξεργαστης: AMD Ryzen 3 Pro 3200GHz, μητρική: ASRock/A320M_HDV, Windows10 προεγκατεστημένα), λέω μικρό το κακό και όλα τα άλλα του κουτιού. Εγκαθιστώ την ίδια μέρα, κάνω όσα updates μπορώ αλλά προκύπτει το εξής: Το ίντερνετ αποσυνδέεται κάθε 15''. Σημειωτέον, στο σπίτι έχουμε ένα router Technicolor TG788v v3, παροχή της γνωστής "αέρινης εταιρείας" για 50άρα σύνδεση και το PC του father είναι το μόνο συνδεδεμένο με καλώδιο απευθείας (όπως και με το παλιό του PC), ενώ εγώ και τα λοιπά κινητά μας μέσω WIFI.Δοκιμάζω να αλλάξω καλώδιο, τα ίδια. Επανεκκίνηση το router, τα ίδια. Οι λοιπές συσκευές μέσω WIFI κομπλέ. Καλώ και την "αέρινη" εταιρεία και μου λένε πως εκτός από τις συχνές αποσυνδέσεις για τις οποιές ευθύνονται εκείνοι (εδώ και 3-4 χρόνια), τίποτε το περίεργο. Παίρνω το PC παραμάσχαλα και πάω την ίδια κι όλας μέρα στο "Π". Το συνδέει ο τεχνικός μπροστά στα μάτια μου, ανοίγει ένα log (δεν έχω ιδέα από αυτά) που φαίνεται ας πούμε η ροή του ίντερνετ. Το άφησε κανένα 20λεπτο να τρέχει και μου λέει κύριέ μου 20 λεπτά τώρα δεν έχει κάνει ούτε μια αποσύνδεση. Μήπως έχει θέμα ο πάροχός σας? Ευγενέστατο το παιδί, μου έδωσε μάλιστα και το καλώδιο το δικό του που τέσταρε το PC να το δοκιμάσω και γω στο σπίτι μπας και. Τίποτα και πάλι και το ενοχλητικό αυτό πρόβλημα παρέμεινε. Πάλι κλήση στον πάροχο, πάλι ελλειπής τεχνική καθοδήση από τους υπαλλήλους, δυστυχώς δεν έχουν τις γνώσεις τα παιδιά για κάτι το εξεζητημένο. Τελικά το παράτησα. Λέω father, δεν έχω τις γνώσεις. O πάροχος δεν ξέρει, το "Π" νίπτει τας χείρας του, έχεις 2 χρόνια εγγύηση, εσύ πλήρωσες το 700άρι, τα σκας και στον πάροχο, πράξε όπως νομίζεις. Παραιτούμαι. Δυστυχώς τον father όμως δεν το ένοιαξε ποτέ (μεγάλος σε ηλικία γαρ) και το πρόβημα συνεχίζεται απαράλλακτο εδώ και 4 μήνες. Έχω τις τύψεις μου γιατί εγώ του διάλεξα τον εξοπλισμό και το κατάστημα-που-πάντα-κάτι-στραβό-θα-τύχει, συν, όποτε κάτσω για κάποιο λόγο να του δείξω κάτι σπάνε τα νεύρα μου και λέω δεν γίνεται να μην υπάρχει κάποιος που έχει την ευθύνη γι αυτό που γίνεται. Εμείς είμαστε πάντα συνεπείς σε όλα, γιατί οι άλλοι να μας καβαλάνε δλδ? Σας παρακαλώ θερμά δώστε μου τα φώτα σας επί του θέματος καθότι δεν έχω τις τεχνικές γνώσεις (σαν ελληνάρας και γω, θα την πω την υποψία μου: θα πόνταρα πως κάτι δεν συμβαδίζει ορθώς με την κάρτα δικτύου και το συγκεκριμένο router). Αν σας βοηθάει σε κάτι, η παλιά σακαράκα είχε μια μητρική Gigabyte ga-h81m-s2pv με έναν Celeron νομίζω? ή κάτι τέτοιο και εκτός απ ότι σερνόταν, δεν παρουσίαζε το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σας ευχαριστώ πολύ και με συγχωρείτε για το μεγάλο κείμενο.
1 Απαντήσεις
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Καλημέρα φίλε μου Μπορείς να μπεις στις ρυθμίσεις του router από άλλη συσκευή και να δεις τι δείχνει όταν αποσυνδέεται ο υπολογιστής. Φαίνεται συνδεδεμένος στο δίκτυο χωρίς πρόσβαση στο ίντερνετ ή φαίνεται να μην είναι συνδεδεμένος καθόλου στο router; Επίσης, όταν χάνει ο υπολογιστής τη σύνδεση, οι υπόλοιπες συσκευές παραμένουν συνδεδεμένες;