Elias Lag ρώτησε πριν 8 έτη

Καλησπέρα σας.

Εδώ και 20 μέρες περίπου χωρίς λόγο και αιτία ο υπολογιστής μου (PC με i5, κάρτα γραφικών AMD Radeon HD 5700, Ram 4G, Win 10 Home x64) σε παιχνίδια που έχουν απαιτήσεις πόρων π.χ. Pro 2016, παρουσιάζει ξαφνικό "πάγωμα" και αμέσως μετά μια γαλάζια οθόνη που στο κάτω μέρος γράφει: "critical process died" και ξεκινά άμεσα επανεκίνηση....

Η έρευνα μου στο internet απέβει άκαρπη και αφού ενημέρωσα το BIOS και τους drivers της κάρτας γραφικών, το αποτέλεσμα ήταν μηδέν.

Μια συμβουλή σας θα ήταν χρήσιμη καθώς το PC έχει υποστεί 3 format και ο τεχνικός Η/Υ που επισκέφτηκα δεν μπορεί να μου δώσουν λύση.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

14 Απαντήσεις

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Θα πρέπει να μου πεις τι βγάζει η μπλε οθόνη, δες το report με το whocrashed

https://www.pcsteps.gr/450-ανάλυση-μπλε-οθόνης/

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση, απλά περίμενα να κάνει το πρόβλημα 3-4 φορές. Έχουμε λοιπόν τα εξης:

Crash dump directory: C:WindowsMinidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Mon 15/8/2016 12:13:18 μμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WindowsMinidump81516-19140-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x149F90)

Bugcheck code: 0xEF (0xFFFF8C03C9D31080, 0x0, 0x0, 0x0)

Error: CRITICAL_PROCESS_DIED

file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This indicates that a critical system process died.

There is a possibility this problem was caused by a virus or other malware.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Mon 15/8/2016 12:13:18 μμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:Windowsmemory.dmp

This was probably caused by the following module: ntdll.sys (ntdll!RtlImageNtHeaderEx+0x139)

Bugcheck code: 0xEF (0xFFFF8C03C9D31080, 0x0, 0x0, 0x0)

Error: CRITICAL_PROCESS_DIED

Bug check description: This indicates that a critical system process died.

There is a possibility this problem was caused by a virus or other malware.

A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: ntdll.sys .

Google query: ntdll.sys CRITICAL_PROCESS_DIED

On Mon 15/8/2016 10:14:07 πμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WindowsMinidump81516-22718-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x149F90)

Bugcheck code: 0x154 (0xFFFFB48ABE6A7000, 0xFFFF8A0183D96A40, 0x2, 0x0)

Error: CUSTOM_ERROR

file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Mon 15/8/2016 9:53:58 πμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WindowsMinidump81516-20375-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x149F90)

Bugcheck code: 0x1A (0x3F, 0x1CB99, 0x34AAB63C, 0x6BFEF97)

Error: MEMORY_MANAGEMENT

file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.

This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Sun 14/8/2016 5:49:46 μμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WindowsMinidump81416-30937-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x149F90)

Bugcheck code: 0x154 (0xFFFFAB0C381FA000, 0xFFFF990125393E80, 0x2, 0x0)

Error: CUSTOM_ERROR

file path: C:Windowssystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

Ευχαριστώ !!!

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Κάνεις έναν έλεγχο μνήμης, εφόσον έχεις κάνει format πρόσφατα.

https://www.pcsteps.gr/40472-έλεγχος-μνήμης-ram-δωρεάν-μέθοδοι/

Έχεις γνήσιο λειτουργικό και software ή χρησιμοποιείς cracks και keygenerators;

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Ατυχώς (ευτυχώς) οι μνήμες είναι ΟΚ.

Υπάρχει περίπτωση να είναι ο σκληρός, δεδομένου οτι έχουμε παγώματα κατά το boot των windows (σπάνια μεν, υφίστανται δε...)

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Το λειτουργικο δεν ειναι γνησιο, απλα βρηκα εναν κωδικο ενεργοποιησης και τον εβαλα κατα τη διαρκεια του φορματ και ενεργοποιηθηκαν αμεσα.

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Δες εδώ για να κάνεις έναν έλεγχο στον σκληρό

https://www.pcsteps.gr/1385-πρόβλεψη-αποτυχίας-δίσκου-εγκαίρως/

Δες και εδώ για να κάνεις έναν έλεγχο θερμοκρασίας αφού παίξεις για λίγο

https://www.pcsteps.gr/33551-θερμοκρασία-υπολογιστή-επεξεργαστή/

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Καλημέρα και 1000 ευχαριστώ για την βοήθεια.

Και τα 2 τεστ που έκανα (Σκληρού δίσκου & θερμοκρασίες συστήματος) με βάση τις υποδείξεις σας, ΔΕΝ δείχνουν κάτι το αφύσικο.

Προσπαθώ να εντοπίσω αν η βλάβη είναι απο software ή hardware... μάταια όμως!

Αν έχετε κάποια άλλη υπόδειξη μετά από όλα τα τεστ, ευχαρίστως να την ακολουθήσω.

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Επίσης δεν έχω διευκρινήσει ότι στα 3 φορμάτ που έκανα όταν ξεκίνησε το πρόβλημα, το 2ο ήταν με Win 7.... Και εκεί πάλι τα ίδια: "critical process died"

theodoros chloridis απάντησε πριν 8 έτη

Καλησπέρα.

Μήπως το πρόβλημα σου, δημιουργείται από την κάρτα γραφικών;

Μπορείς να το ελέγξεις, πηγαίνοντας στην διαχείριση συσκευών και απενεργοποιώντας την κάρτα γραφικών. Αν δεν σου ξαναβγάλει μπλε οθόνη, τότε μάλλον το πρόβλημα θα είναι εκεί.

Είχα παρόμοια θέματα, μέχρι που τα windows 10 απενεργοποίησαν την κάρτα γραφικών, βγάζοντας την ειδοποίηση ότι απενεργοποιήθηκε από το σύστημα λόγω σφάλματος 43. Μόλις απενεργοποιήθηκε, σταμάτησαν οι μπλε οθόνες.

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Καλησπέρα, το έκανα μόλις, αλλά δεν μπορώ να τρέξω το Pro που απαιτεί ισχυρά γραφικά, άρα δεν μπορώ να τεστάρω.

Ευχαριστώ πολύ

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Κάνε format για να φύγει αυτή η χαζομάρα που έχεις για τους drivers. Όταν λέμε υπολογιστής από format εννοούμε να μην έχει εγκατεστημένες εφαρμογές από τρίτους και ειδικά τέτοιου είδους εφαρμογές.

Τους drivers και για την μητρική και για την κάρτα κατέβασε τους από τα site των κατασκευαστών, τα έχουμε πει άπειρες φορές, και μετά δοκίμασε τον υπολογιστή σου.

Elias Lag απάντησε πριν 8 έτη

Αγαπητέ Νίκο καλημέρα κατ' αρχάς.

Δεν πρόκειται για κάποιο "ανόητο" κόλλημα μου με τους drivers, καθώς στο παρελθόν (ασχολούμαι περίπου 30 χρόνια με τους Η/Υ) έχω τραβήξει πάμπολλα με λάνθασμένους drivers και ξέρω από που θα τους κατεβάσω και πως.

Η αίσθηση η δική μου με τις όποιες γνώσεις τεχνικών θεμάτων έχω αποκτήσει, είναι ότι ΜΑΛΛΟΝ το πρόβλημα προέρχεται από hardware, αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω. Σου θυμίζω ότι και με Win 7 που έβαλα στο 2ο format πάλι τα ίδια έκανε το PC.

Ευχαριστώ.

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Το "μάλλον" προσπαθούμε να σιγουρέψουμε, και για να γίνει αυτό πρέπει να έχεις καθαρό λειτουργικό σύστημα και αυτό σου προτείνω να κάνεις πρώτα.

Αν θέλεις πάντως να ψαχτείς στο hardware, η κάρτα γραφικών μπορεί να έχει πρόβλημα από την στιγμή που έχεις θέμα σε μερικά παιχνίδια, όπως έγραψε και ο thodoros. Επίσης, μεγαλοπρεπέστατες και άκυρες μπλε οθόνες μπορείς να έχεις και από "τελειωμένο" τροφοδοτικό.

Γιάννης Μύταλας απάντησε πριν 3 έτη

παρόμοιο πρόβλημα προ λίγου σε ryzen 3900x αγορασμένο Μάιο του 2020 (παρουσιάστηκε σήμερα)
και πολλά παγώματα μόλις μπεί στην επιφάνεια εργασίας , αργεί να ανοίξει και να σβήσει 
έχω κάνει καθαρή εγκατάσταση 6 φορές από τον μάιο μς την τελευταία τον Σεπτέμβρη  (ενημερωμένα bios, chipset σταθερή έκδοση όχι beta & drivers)

το πρόβλημα παραμένει