GV ρώτησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Άγγελε,

θα ήθελα να σου πω κάτι που έχω παρατηρήσει.

Σε παρακολουθώ εδώ και 3 χρόνια μπορεί και παραπάνω.

Είχες ένα υπέροχο site πλήρως ενημερωτικό με άριστη ποιότητα άρθρων και πολύ χρήσιμα. Τον τελευταίο καιρό δυσκολεύομαι να βρω κάποιο αξιέπαινο άρθρο. Νιώθω σαν να έχει χάσει την ταυτότητα το site. Άρθρα λιγότερο ποιοτικά τα οποία μπορεί να μην έχουν καν κάτι να προσφέρουν. Γενικά νιώθω ότι έχει πέσει η ποιότητα του site.

Επίσης ειδικά με το gearbest και τη συνεργασία που έχεις κάνει είναι πολύ φανέρο ότι το προμοτάρεις χωρίς να σε νοιάζει το κοινό σου.

1 στα 5 άρθρα εμπεριέχει διαφήμηση για το gearbest.

Πλέον έχει χαθεί κάθε δυνατότητα για προσωπική επικοινωνία. Δεν υπάρχει κάποιο email για να απευθυνθεί κάποιος. Βλέπω στα σχόλια όποια άποψη δεν σου αρέσει τη διαγράφεις χωρίς να είναι προσβλητική ή κάτι άλλο. Απλά δεν σου αρέσει. Θυμάμαι παλιά έδινες σε όλους δυνατότητα να μιλήσουν και απαντούσες.

Δείχνεις να έχεις χάσει το ενδιαφέρον σου για την ιστοσελίδα.

Όλα αυτά τα έγραψα με αφορμή ενός σχολίου που διάβασα στο σημερινό άρθρο από έναν άλλο αναγνώστη, ο οποίος πάνω κάτω έθιξε αυτά τα προλήματα χωρίς προσβλητικό τρόπο και τελείως καλοπροαίρετα. Δυστυχώς όμως το σχόλιο του διαγράφηκε και ελπίζω να μη συμβεί το ίδιο σε αυτό εδώ.

Όλα αυτα στα λέω φιλικά και χωρίς να θέλω να σε θίξω.

Απλά εξέφρασα μια γνώμη που μπορεί και άλλοι παλιοί αναγνώστες να έχουν.

Ελπίζω να μου απαντήσεις και να ακούσω και τη δικιά σου άποψη περί του θέματος.

3 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Δεν μου φταις εσύ προσωπικά, αλλά θα τα ακούσεις για όλους όσους δεν έχουν την παραμικρή ιδέα πώς λειτουργεί ένα site και τα περιμένουν όλα έτοιμα, τζάμπα, λες και τους τα χρωστάμε.

Η υποκειμενική σου άποψη για το ποια άρθρα είναι ποιοτικά και ποια όχι δεν αξίζει απολύτως τίποτα. Δεν έχεις την παραμικρή ιδέα ποιο είναι το κοινό του PCsteps και τι θέλει. Δεν γράφουμε το site προσωπικά για εσένα, ούτε προσωπικά για κανέναν. Κάποια άρθρα θα είναι χρήσιμα για εσένα, κάποια άρθρα θα είναι χρήσιμα για έναν άλλο. Αν περιμένεις να βρίσκεις εσύ όλα τα άρθρα χρήσιμα, αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Το σύμπαν δεν περιστρέφεται γύρω από εσένα.

Όταν το 1/3 των επισκεπτών μπαίνει με adblock, το site κάπως πρέπει να βγάλει τα έξοδά του. Αν συνεχιστεί αυτό, θα κάνουμε διαφήμιση κάθε μέρα, ή και δύο ή και πέντε φορές τη μέρα, όσο χρειαστεί, με τους τζαμπατζήδες. Ή μήπως προτιμάς να κλείσουμε εντελώς το δωρεάν κομμάτι και να το κάνουμε συνδρομητικό? Γιατί δεν είμαστε ηλίθιοι να δουλεύουμε ακατάπαυστα για το τίποτα. Δωρεάν δουλεύουν μόνο οι εθελοντές και οι σκλάβοι, και δεν είμαστε τίποτα από τα δύο. Συν ότι από τη στιγμή που οι διαφημιστικές καταχωρήσεις είναι πάντοτε μια δεύτερη δημοσίευση μες τη μέρα, ποτέ η μοναδική, δεν έχεις το παραμικρό δικαίωμα να γκρινιάζεις. Δεν σου "τρώει" κανείς τη δημοσίευση της ημέρας για να σου βάλει διαφήμιση.

Αν έχω χάσει το ενδιαφέρον μου για κάτι, είναι για τους τζαμπατζήδες και για τους εγωιστές, που νομίζουν πως το site πρέπει να είναι στα δικά τους μέτρα, και είναι τόσο κοντόφθαλμοι για να μην μπορούν να καταλάβουν πως μόνο το συνολικό κοινό έχει σημασία, όχι κανένα μεμονωμένο άτομο.

Ουδέποτε είχαμε προσωπικό email για να εποικοινωνεί κάποιος. Αν παρακολουθείς το site 3 χρόνια και δεν το είχες καταλάβει αυτό, ειλικρινά δεν ξέρω τι να σου πω. Όλη η επικοινωνία γίνεται αποκλειστικά δημόσια, γιατί δεν πληρωνόμαστε για να μιλάμε προσωπικά με τον κάθε πικραμένο.

Τα σχόλια που είναι εκτός θέματος της δημοσίευσης πάντοτε τα διαγράφουμε, γιατί δεν αφορούν τους αναγνώστες που μπήκαν να δουν τη δημοσίευση. Ακόμα και σχετικά να είναι, αν δεν μας αρέσουν, έχουμε κάθε δικαίωμα να τα σβήσουμε. Οι άλλοι αναγνώστες δεν έχουν καμία διάθεση να διαβάζουν τα προσωπικά σου κόμπλεξ, ή οποιουδήποτε άλλου.

Αυτή είναι η άποψή μου, έξω απ’ τα δόντια. Όποιος δεν έχει τη διανοητική ικανότητα ή την ωριμότητα να καταλάβει πώς λειτουργεί ένα site, ειλικρινά δεν τον θέλουμε σαν αναγνώστη, να πάρει το adblock του, το κουβαδάκι του, και σε άλλη παραλία.

GV απάντησε πριν 6 έτη

Για τα άρθρα είναι το λιγότερο. Δεν μου αρέσει κάτι δεν το βλέπω. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα και ούτε θα με επηρεάσει. Ήταν απλά μια καθαρή άποψη χωρίς καμία απαίτηση.

Όσον αφορά τη διαφήμιση να την κάνεις, αλλά όταν σου αναφέρουν κάτι αρνητικό για το προϊόν που διαφημίζεις να το αφήνεις στα σχόλια. Αλλιώς δημιουργείς μια πλασματική είκονα γύρω από το προϊόν και ενδεχομένως παραπλαντητική. Καλώς ή κακώς όλα τα προιόντα έχουν θετικά και αρνητικά.

Άμα θες βάλε και συνδρομητικά κάποια πιο εξηζητημένα άρθρα ή αυτά που απαιτούν πολύ περισσότερη δουλεία. Εγώ είμαι της λογικής σε ότι αξίζω τα δίνω. Όπως δίνω τα λεφτά μου στο spotify επειδή είναι μια πολύ καλή υπηρεσία (παρ’ολο που ακούω συχνά γιατί τα δίνεις, έχεις όποτε θες δωρεάν μουσική κλπ), έτσι θα τα έδινα για ένα καλογραμμένο άρθρο το οποίο έχει να μου προσφέρει.

Email είχα βρει παλαιότερα. Μπορεί να το έιχες και σε κάποια δημοσίευση, πάντως είχα βρει. (info@pcsteps.gr). Εταιρείες δηλαδή που έχουν προσωπικό email για να στέλνει ο οποιοσδήποτε email, ακόμα και αυτός που δεν έχει αγοράσει κάτι, συμφωνά με εσένα πράττουν λάθος; Ακόμα και αν δεν πληρώνονται για αυτό κερδίζουν. Τόσο οικονομικά (εφόσον κάνουν κάποια πώληση), όσο και στην εικόνα της εταιρείας (εταιρεία ανοιχτή, πρόθυμη να βοηθήσει και δίπλα στον καθένα). Θα μπορούσαν να έχουν όλες αυτές ένα φόρουμ και να τελειώνει εκεί το θέμα.

Δεν είναι ανάγκη ένα σχόλιο να έχει κάποιο κόμπλεξ για να διαγραφεί. Αρκεί να έχει μια αντίθετη άποψη, που πιστεύω καλό είναι να ακούγονται όλες οι απόψεις διότι βοηθάνε στη βελτίωση πολλές φορές.

Τη διανοητική ικανότητα την έχει αυτός που λες, όπως έχει επίσης την ικανότητα να προβάλει μια αντίθετη άποψη και να εκφράση τις ιδέες του. Επίσης έχει την ικανότητα να μπορεί να καταλάβει πως ένα site αρμόζει να συμπεριφέρετε στους αναγνώστες του, που αυτοί ουσιαστικά αποτελούν το site, διότι site χωρίς αναγνώστες λέγεται online προσωπικό ημερολόγιο.

ps Ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες και το εκτιμώ

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Ουδέποτε κάναμε υποστήριξη στο info@pcsteps.gr, για τον πολύ απλό λόγο πως θα αναγκαζόμασταν να απαντάμε την ίδια ερώτηση πολλές φορές, ενώ δημοσίως πολλοί θα βρουν την απάντηση χωρίς καν να χρειαστεί να κάνουν ερώτηση. Όσοι έστελναν εκεί, τους παραπέμπαμε εδώ. Δεν μας ενδιαφέρει και δεν μας αφορά τι κάνουν οι άλλες εταιρείες.

Αν κάποιος αναφέρει κάτι με αποδείξεις για κάποιο προϊόν, δεν θα το σβήσουμε. Αλλά δεν θα αφήσουμε αστήριχτους ισχυρισμούς. Αυτό ισχύει και για όποια αντίθετη άποψη. Εφόσον δεν υποστηρίζεται με έγκυρες πηγές, δεν αξίζει τίποτα.

Θεωρούμε ανήθικο να πωλείται η γνώση, γι’ αυτό φροντίζουμε με όποια άλλη μέθοδο μπορούμε να υποστηρίζουμε το site.

Σου επαναλαμβάνω πως κανένας μεμονωμένος αναγνώστης δεν έχει σημασία, και συνολικά δίνουμε στο κοινό του PCsteps αυτό που θέλει, γι’ αυτό ανεβαίνει συνεχώς η επισκεψιμότητά μας. Αν δεν διαχειρίζεσαι ένα site με αντίστοιχο ή μεγαλύτερο κοινό, αντικειμενικά δεν μπορείς να ξέρεις, όσο κι αν το σκέφτεσαι θεωρητικά.