Stergios Plahouras ρώτησε πριν 7 έτη

εχω συνεχεις διακοπες.Σε επικοινωνια με τον παροχο καταληξαμε οτι φταιει το router το οποιο κ αλλαξα απο tecnicolor σε zte τελευταιο μοντελο.Ομως το προβλημα εξακολουθει κι ο παροχος δε μου βρισκει λυση.Τι αλλο μπορω να κανω?

5 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Δεν ξέρω αν έχουν σημασία αυτά που λέω ,μα αν έχει 2-3 μέρες που άλλαξες εταιρία, κι εμένα στην αρχή το internet σερνότανε ,και τελικά έφτιαξε από μόνο του. Αν υπάρχει κάποιο splitter στη συνδεσμολογία ,υπάρχει πιθανότητα να χάλασε και να θέλει αλλαγή.

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα κι από μένα Στέργιο.
Πες μας λίγο τι συνδεσμολογία έχεις κάνει. Όταν λες διακοπές, μιλάς για restart του ρούτερ, restart της γραμμής, ή στον υπολογιστή σου αποσυνδέεται το ίντερνετ; Δώσε μας όσο περισσότερες λεπτομέρειες γίνεται.

Stergios Plahouras απάντησε πριν 7 έτη

Γειά σου Έλενα.
 Λοιπον, η συνδεσμολογια που εχω κανει, splitter,μια τηλεφωνικη γραμμη και συνδεση με τον υπολογιστη μεσω καλωδιου ethernet και windows10 fall creators update αν εχει σημασια.
Το προβλημα παρουσιαζεται στο router το οποιο αλλαξα απο technicolor σε zte μετα απο συμβουλη του τεχνικου τμηματος της NOVA.(το σπλιτερ και η καλωδιωση ειναι καινουργια,απλα εβαλα το παλιο σπλιτερ, γτ εχει μικροτερη αποσταση απο την πριζα τηλεφωνου κι αφου διαπιστωσα οτι και με το καινουργιο εχω προβλημα)
Την αλλαγή εκανα χτες 31-10,και μεχρι σημερα το μεσημερι , συνεχιζοταν το προβλημα, δηλαδη διακοπη ιντερνετ,και στο ρουτερ συμβαινει το εξης: σβηνει το φωτακι του dsl και του internet ,ξαναναβει το dsl κι οταν ειναι να αναψει το ιντερνετ βγαζει κοκκινο ,οταν θελησει ξαναγινεται πρασινο για οσο θελήσει μετα ξανασβηνουν και φτου κι απ την αρχη.
Τσατιστηκα το παρατησα κι απ το απογευμα δεν εχω διακοπή (φτου φτου) αλλα σχετικα μικρη ταχυτητα 6,50 και 0,60 απο 9,50κ 0,80 που ειχα 4 μερες πριν αρχισει το προβλημα.
Αν συνεχισει η ταλαιπωρια θα γυρισω στον ΟΤΕ.
Ευχαριστω εκ των προτερων.

Dimitris απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα. Πριν αλλάξεις πάροχο πρέπει να απαιτήσεις να στείλουν τεχνικό να κάνει έλεγχο στην γραμμή. Αυτό που περιγράφεις (το σβήσιμο του adsl led) κατά πάσα πιθανότητα ειναι πρόβλημα στην γραμμή σου, κακή επαφή κάπου η και θόρυβος. Ειτε κάπου μέσα στο σπιτι σου είτε έξω. Αν αλλάξεις πάροχο χωρείς να το λύσεις, δεν θα καταφέρεις τίποτα. 

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 7 έτη

Ο Δημήτρης έχει δίκιο, θα πρέπει να ζητήσεις τεχνική υποστήριξη από τον πάροχο (που είναι δωρεάν) αν δεις να συνεχίζεται το ίδιο θέμα.