καλησπέρα παιδιά εδώ και καιρό έχω το εξής πρόβλημα με το net μου.. με πετάει σχεδόν κάθε 2 λεπτά και είναι μόνο το βράδυ .. θα σας πω αυτά που μου έχει πει να κάνω μέχρι στιγμής η hol
1. να κάνω restart/reset το modem ✔
2. να μου φέρουν καινούργιο modem ✔
3. να αγοράσω καινούργια καλώδια ( από την πρίζα στο modem και από το modem στο pc ) ✔
4. να φέρω δικό μου τεχνικό για να κοιτάξει μήπως φταίνε τα καλώδια στο σπίτι μου ( τσάμπα λεφτά γιατί δεν βρήκε κανένα πρόβλημα ) ✔
5. να συνδέσω το modem σε άλλη πρίζα ✔
6. φυσικά και έχω φιλτράκια σε κάθε τηλέφωνο μέσα στο σπίτι ✔
διάβασα ότι αυτό γίνεται επειδή ο ΟΤΕ νοικιάζει γραμμές σε διάφορες εταιρίες όπως είναι η HOL και η HOL που έχει αγοράσει 2-3 γραμμές και χωράνε 200 άτομα π.χ έχει βάλει να είναι 300 άτομα και όταν συνδέονται πολύ γίνεται αυτό το πράγμα ... σκεφτόμουνα να πήγαινα στον ΟΤΕ μιας και έχει δικές του γραμμές ...
Επίσης έχει έρθει ο τεχνικός της Hol άπειρες φορές και μας λέει ότι δεν βρίσκει κάποια βλάβη ( έρχεται πάντα πρωί που το net είναι μια χαρά )
εσείς τι μου προτείνετε και πως μπορείτε να εξηγήσετε οτι αυτό γίνετε μόνο το βράδυ
Για να έχεις αυτό το πρόβλημα σε συγκεκριμένες ώρες, το πιθανότερο είναι πως δεν φταίει το δίκτυο του σπιτιού σου, είναι εμφανές πως έχει να κάνει με την ευρύτερη ή στενότερη περιοχή.
Υποθέτω πως ζεις σε πολυκατοικία. Ο τεχνικός που έφερες κοίταξε μόνο τα καλώδια του σπιτιού σου, ή και τη δική σου γραμμή στην πολυκατοικία? Μου έχει τύχει προσωπικά, ακόμα και σε μικρές διπλοκατοικίες, να υπάρχει πρόβλημα στην κεντρική διασύνδεση όλου του κτηρίου. Βέβαια, σε εκείνη την περίπτωση το πρόβλημα δεν περιοριζόταν σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, αλλά συνέβαινε τυχαία.
Να σε ρωτήσω, έχεις καλά κλειδωμένο το ασύρματο Internet? Αν το έχεις ξεκλείδωτο ή με ασφάλεια WEP, είναι πιθανό κάποιος ή κάποιοι γείτονες να συνδέονται το βράδυ (που είναι ώρες αιχμής) και να μην τους σηκώνει το router. Θα σου πρότεινα να αλλάξεις στην ασφάλεια σε WPA2 και να αλλάξεις oύτως ή άλλως κωδικό, γιατί οι προεπιλεγμένοι κωδικοί συχνά κυκλοφορούν σε λίστες στο Internet. Επίσης, τα περισσότερα router περιλαμβάνουν ένα log που δείχνει ποιοί έχουν συνδεθεί ασύρματα.
Αν και αυτό δεν σου κάνει διαφορά, εφόσον μπορείς να αλλάξεις τη γραμμή σου σε OTE χωρίς να έχεις κάποιο οικονομικό penalty από τη HOL, θα σου προτεινα να το δοκιμάσεις.
ζω σε μονοκατοικία και δεν έχω γείτονες αυτό ξέχασα να το πω
Να σιμιοσο ότι αυτό γίνεται μόνο το χειμώνα για κάποιο λόγο
Όταν λες το χειμώνα, εννοείς σε συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες (πχ κάτω από μια συγκεκριμένη θερμοκρασία) ή μετά από μία ημερομηνία? Με άλλα λόγια, αν πχ έχει αλκυωνίδες μέρες και έχει ζέστη, εξακολουθείς να έχεις το ίδιο πρόβλημα?
Αν παίζει ρόλο η θερμοκρασία, δεν αποκλείεται κάποιο καλώδιο του ΟΤΕ μεταξύ του σπιτιού σου και του DSLAM να έχει πρόβλημα, λόγω μικροσυστολής. Αυτό θα εξηγούσε και το να συμβαίνει αυτό το βράδυ, που πέφτει η θερμοκρασία.
Σε αυτή την περίπτωση πιθανώς η καλύτερη λύση είναι όντως να πας στον ΟΤΕ, και αν συνεχίζει το πρόβλημα, τα δικά τους συνεργεία να ελέγξουν τα καλώδια, που φαντάζομαι θα έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου από τον τεχνικό της ΗOL.
από τότε που άρχισε να κάνει κρύο γίνεται αυτό και συνήθως με αποσυνδέει μετά τις 6 που όσο νάνε κάνει λίγο πιο κρύο ... το καλοκαίρι όμως δεν έχω κανένα απόλυτος πρόβλημα
Tότε σίγουρα παίζει κάτι με τα καλώδια. Δοκίμασε να απευθυνθείς στον ΟΤΕ, να το ελέγξει.
εδώ και μια εβδομάδα η hol μου λέει ότι περιμένει απάντηση από τον ΟΤΕ ... βρήκα ένα φοιτητικό πακέτο που με συμφέρει οικονομικά καλύτερα στον ΟΤΕ και από Δευτέρα θα αλλάξω εταιρεία ... το ερώτημα είναι όμως αν με τον ΟΤΕ θα έχω το ίδιο πρόβλημα και το πόσο καιρό θα κάνει να αλλάξουμε εταιρεία
Αν όντως το πρόβλημα είναι στα καλώδια, πιστεύω θα παραμείνει, δεν έχει με το φόρτο της περιοχής.
Απ' όσο θυμάμαι, πάντως, η αλλαγή σε ΟΤΕ από άλλη εταιρεία γίνεται γρήγορα, μπορεί να γίνει και σε 1 μέρα.
Please login or Register to submit your answer