Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΔιάφοραΥποστήριξη για χαλασμένη καρέκλα, του Bangood
Γεώργιος Μπούρας ρώτησε πριν 3 μήνες

Καλησπέρα σας.

Στους 10 μήνες έσπασε ο μηχανισμός ανάκλησης της καρέκλας γραφείου που είχα αγοράσει πέρυσι στις 27 Δεκεμβρίου από bangood. Μέχρι σήμερα δεν έχω καταφέρει να βρω ίδιο μηχανισμό Η καρέκλα μου είναι άχρηστη και η blitzwolf (δικά της είναι ) και bangood όσα μυνήματα και αν τους έχω στείλει, με έχουν αγνοήσει παντελώς. Στην bangood από την οποία αγοράστηκε, άνοιξα ticket και έστειλα και μήνυμα στο support. Στην blitzwolf δύο φορές τους έστειλα μήνυμα, για το αν μπορώ να προμηθευτώ -αγοράσω από αυτούς το μηχανισμό και με αγνόησαν επίσης. Ψάχνω και στο Ali αλλά έναν έχω βρει μέχρι τώρα που μου το στέλνει με κόστος περισσότερο από όσο αγόρασα τη καρέκλα . Αυτό που με έχει πραγματικά εκνευρίσει είναι ότι είμαι χρόνια πελάτης τους με ένα σωρό αγορές και ορισμένες ακριβές-κινητό , 2 τάμπλετ, TV box και ένα σωρό άλλα, όλα ήταν μια χαρά, μέχρι τώρα που πρώτη φορά χρειάστηκα υποστήριξη για κάτι. Και με έχουν γράψει παντελώς , ούτε καν ένα μήνυμα να μου απαντήσουν ότι ''ξέρεις εσύ φταις που έσπασε ο μηχανισμός δεν έχει αποζημίωση'' . Με αγνόησαν παντελώς. Σε αντίθεση με το Ali που σε κάποιες περιπτώσεις που χρειάστηκε μου έδωσε λύση.  Προσωπικά, μετά από αυτό, δύσκολα θα ξαναγοράσω κάτι από bangood .
Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω; 

 
 
 

1 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλημέρα Γιώργο, μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως δεν σου απαντάνε..ίσως αυτό το διάστημα λόγω προσφορών να υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας. Θεωρείς ότι η ζημιά είναι μέσα στην εγγύηση ή απλά θες το ανταλλακτικό?Πέρα από το να επιμείνεις, δεν νομίζω  όμως ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.