ΛΟΛΟΣ PAPAS ρώτησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα σας, σήμερα διάβασα το άρθρο σας για την χαμηλή ταχύτητα ίντερνετ και ότι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο δικαιούμαι αποζημίωση,
έχω κάνει συμβόλαιο για ADSL 24Mbps και έχοντας καλέσει την τεχνική υποστήριξη της κοσμοτε ο ίδιος ο τεχνικός μου επιβεβαίωσε ταχύτητα 3,5 mbps και μου είπε πως είναι φυσιολογική
αυτό το σημείο να πω ότι ζω σε νησί στο ιόνιο και ότι όλο το νησί που πληρώνει για adsl 24 bps έχει αυτήν την ταχύτητα η ερώτηση μου είναι.

Μπορώ να τους ζητήσω την ανάλογη μύωση στην τιμή του συμβολαίου μου ή ακόμα και την αποζημίωση μου για όλον αυτόν τον καιρό που ουσιαστικά με κορόιδευαν ?

1 Απαντήσεις

Άκης Τίγκας απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα, ο πάροχος θα πρέπει να σε είχε ενημερώσει πριν την αγορά ότι, κάνοντας συμβόλαιο για ADSL 24Mbps υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχεις δραματική απόκλιση που μπορεί να πέσει έως και τα 3,5 mbps. Εφόσον δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο δικαιούσαι επανόρθωση ή αποζημίωση όπως αναφέρουμε στον οδηγό.
Παραθέτουμε ακριβώς τα επίμαχα άρθρα του κανονισμού όπως τα περιγράφει η σχετική απόφαση της ΕΕΤΤ :
“Ο πάροχος υποχρεούται να αναφέρει την ελάχιστη, μέγιστη, και συνήθως διαθέσιμη ταχύτητα στη μικρότερη γεωγραφική περιοχή που αντιστοιχεί σε ένα από τα κατωτέρω επίπεδα:
α)Δήμος
β) Περιφερειακή ενότητα
γ) Περιφέρεια
Σε περίπτωση που διαπιστωθούν σημαντικές συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές αποκλίσεις και ο πάροχος δεν έχει αποκαταστήσει το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την υποβολή του παραπόνου/καταγγελίας, ο συνδρομητής έχει το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης, είτε είναι ορισμένου είτε αορίστου χρόνου, αζημίως. Στην περίπτωση αυτή, εξακολουθούν να ισχύουν μόνο οι υποχρεώσεις των μερών όσον αφορά την καταβολή τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού, όπως αυτές ίσχυαν κατά την τελευταία συναφθείσα μεταξύ αυτών σύμβαση ορισμένου χρόνου.
Στην περίπτωση συνδρομητή σταθερού δικτύου, το παράπονο/καταγγελία αφορά στη
συγκεκριμένη διεύθυνση όπου βρίσκεται η σύνδεση του συνδρομητή. 
Παραδείγματα δυνατών επανορθώσεων ή αποζημιώσεων ανεξαρτήτως τύπου δικτύου (σταθερό ή κινητό) είναι έκπτωση στο λογαριασμό, δυνατότητα για διακοπή του συμβολαίου χωρίς χρέωση, επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου, ή συνδυασμός αυτών. Επίσης, οι πάροχοι δίνουν τη δυνατότητα σε συνδρομητές σταθερών δικτύων να επιλέξουν πακέτο με χαμηλότερη ονομαστική ταχύτητα λήψης ή/και αποστολής δεδομένων, πλησιέστερη στην ταχύτητα που μπορεί να επιτευχθεί ρεαλιστικά (εφόσον υπάρχει τέτοιο πακέτο), χωρίς να χρειάζεται να καταβάλλουν τέλος για την πρόωρη διακοπή/καταγγελία μιας σύμβασης ορισμένου χρόνου.
Οι πάροχοι υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο εξετάζουν σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό Γενικών Αδειών κάθε παράπονο ή καταγγελία συνδρομητή σχετικά με την παρούσα Απόφαση”