TheOrangeblue22 . ρώτησε πριν 2 έτη
Πήγα το λαπτοπ για καθάρισμα από σκόνη σε τεχνικό και τώρα δεν έχει ήχο. Μου είπαν να το πάω από εβδομάδα πάλι να το δουν. Μάλλον όπως μου είπαν δεν κούμπωσαν ένα εσωτερικό καλώδιο. Η κάρτα ήχου πριν το πάω ήταν μια χαρά όπως χρόνια που την έχω. Υπάρχει περίπτωση να κάηκε ή όντως κάτι δεν κουμπώθηκε εσωτερικά; Ρωτώ εσάς γιατί δεν μίλησα με τον τεχνικό αλλά με υπάλληλο διαφορετικό επειδή δεν τον βρήκα. Ευχαριστώ

11 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα

Η κάρτα ήχου είναι ενσωματωμένη στη μητρική, οπότε αποκλείω να ευθύνεται κάποιο καλώδιο. Δοκίμασε να κατεβάσεις τον driver ήχου από το site του κατασκευαστή, μήπως και απλά απεγκαταστάθηκε.

TheOrangeblue22 . απάντησε πριν 2 έτη

Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό. Το λαπτοπ είναι lenovo. Μπήκα στο site της εταιρείας και πάτησα εκεί που γράφει drivers & sofware download. Ανίχνευσε τον σειριακό μου αριθμό, έτρεξε μια μπάρα και μετά σταμάτησε. Σύλλεξε τους drivers και μετά δεν κάνει updating. Πήγα σωστά ή είναι λάθος; Αν είναι πείτε μου ακριβώς που μπορώ να περάσω τους οδηγούς να έχω ήχο, διότι δεν ξέρω πολλά πράματα.

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Δε μπορώ να σου πω με σιγουριά ,είχες επιλέξει το λειτουργικό σου σύστημα ώστε να κατέβουν οι σωστοί drivers ?  Μπορείς να ψάξεις τους drivers και γκουγκλάρωντας [μοντέλο λάπτοπ /drivers] ,να πας στο σάιτ της lenovo και να τους ψάξεις εκεί.

Αν δε ξέρεις το ακριβές μοντέλο ,δες στον πίνακα ελέγχου–>Συσκευές κι εκτυπωτές. Στο εικονίδιο του υπολογιστή–>Ιδιότητες ίσως το γράφει.

Ίσως όντως να μήν έβαλαν κάποιο καλώδιο ,αν τα …σκάλισαν /ψαχούλεψαν εκεί μέσα. Στη “Διαχείριση Συσκευών” βλέπεις κάποιο στοιχείο με κόκκινο Χ ή θαυμαστικό ?
Αν υπάρχει θαυμαστικό ,μάλλον είναι θέμα drivers . 

TheOrangeblue22 . απάντησε πριν 2 έτη

Όχι δεν βλέπω κανένα θαυμαστικό πουθενά να έχει. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Δοκίμασε να κάνεις χειροκίνητη λήψη του σχετικού driver και όχι μέσω του αυτόματου εντοπισμού. Αν θες να σου στείλουμε κάποιο link, πρέπει να μας πεις το μοντέλο του laptop. 

TheOrangeblue22 . απάντησε πριν 2 έτη

G50-80 Laptop (Lenovo) – Type 80E5 Τύπος μοντέλο μηχανής:80E501SYGM

 
Αυτά είναι τα στοιχεία του λαπτοπ που μου βγάζει από την υποστήριξη της lenovo στο site της. Αλλά ένας προηγούμενος σχολιαστής, μου είπε κάτι σχετικά με κάποια θαυμαστικά που αν υπάρχουν, χρειάζεται να περάσω τους drivers. Δεν υπάρχουν θαυμαστικά και κόκκινες ενδείξεις και όπου και αν κοίταξα και στη διαχείριση συσκευών, γράφει πως όλα λειτουργούν καλά. Το θέμα είναι όμως πως δεν έχω ήχο. Μήπως όντως ισχύει στο ότι δεν κούμπωσαν κάποιο καλώδιο όταν μου καθάρισαν από σκόνη το λαπτοπ; Θα το πάω αύριο αλλά βασικά έχω μπερδευτεί.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Μπορεί να υπάρχει κάποιο bug στον driver που έχει εγκατασταθεί και γι αυτό να εμφανίζεται το πρόβλημα. Δοκίμασε να τον κατεβάσεις ξανά από εδώ. Επίσης, βεβαιώσου πως στις ρυθμίσεις ήχου είναι επιλεγμένη η σωστή έξοδος. 

TheOrangeblue22 . απάντησε πριν 2 έτη

Τα έκανα και δεν γίνεται τίποτα.  🙁
Το λαπτοπ είναι μουγκό.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Μπορείς να ανοίξεις τις ρυθμίσεις ήχου και να βγάλεις ένα screenshot; Έχεις κάποια συσκευή ως προεπιλεγμένη έξοδο ήχου σαν την εικόνα (πράσινο σύμβολο);

https://imgur.com/a/HIhA8Dl

TheOrangeblue22 . απάντησε πριν 2 έτη

Τελικά έφτιαξε και ξεμπούκωσε το λαπτοπ :Ρ
Ο τεχνικός μετά το καθάρισμα από σκόνη, ξέχασε κάποιο βύσμα καλωδίου να κλειδώσει. Πριν λίγο το πήρα. Ευχαριστώ όλους που προσφέρθηκαν για βοήθεια.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ενημέρωση. Καλή συνέχεια!