KGee Homie ρώτησε πριν 4 μήνες
Καλημέρα! 
Εδω και 2 μέρες το anydesk μου εμφανίζει ένα μήνυμα οτι εχω υπερβεί τις 50 ώρες σύνδεσης και πως σε 4 μέρες δε θα μπορώ να το λειτουργώ χωρίς να αγοράσω συνδρομή. Κλείνοντας το παράθυρο, μπορώ να χρησιμοποιήσω το πρόγραμμα κανονικά. Αυτό που μου κάνει εντύπωσή ειναι οτι ζήτημα να εχω χρησιμοποιήσει το anydesk αθροίστηκα 30 λεπτα το τελευταιο τρίμηνο. Ειναι κολπο τυπου teamviewer που μετατρέπει αυθαίρετα τις αδειες σε εμπορικές ή υπήρχε όντως τέτοιο όριο; 

2 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 μήνες

Καλησπέρα φίλε μου

Στη σελίδα του Anydesk δεν κατάφερα να βρω κάποια αναφορά σε αυτόν τον περιορισμό. Το πιο πιθανό είναι πως θεώρησαν ότι κάνεις επαγγελματική χρήση.

KGee Homie απάντησε πριν 4 μήνες

Περίεργο γιατι ούτε εγω βρηκα κάποιο περιορισμό ακόμα. Το μήνυμα που μου εμφανίζει ειναι αυτολεξεί:  “you have been using anydesκ for more than 50 hours” και δεν βρήκα κατι ούτε στο google. Μου κανει εντύπωση  επειδη την ειχα πατήσει με το team viewer που συνδεόμουν σε αρκετές συσκευές είπα με το anydesk να το εχω αυστηρά ΜΟΝΟ για απομακρυσμένο έλεγχο του υπολογιστή μου στη δουλεία και πολυ πολυ πολυ σχολαστικά για να δω κατι στο PC των γονιών μου (οταν δεν καταλαβαίνω τι μου περιγράφουν στο τηλέφωνο :P). Ελπίζω να μην καταντήσει και αυτό το πρόγραμμα για ΗΛΙΘΙΟΥΣ όπως το teamviewer. Ευχαριστω πολυ για την απάντηση.