Alexandros M ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα μου έφερε η wind ένα router το Asus dsl-N14U N300. Πήγα να το συνδέσω και από τα 4 λαμπάκια που πρέπει να ανάβουν ανάβουν μόνο τα δύο δηλαδή δεν ανάβει το adsl και η πρόσβαση στο ίντερνετ και έτσι δεν συνδέεται. Πήρα τον πάροχο και μου είπε ότι είναι παλιό μοντέλο δεν ξέρω γιατί σας το έδωσαν και τους λέω δεν με πειράζει συνεχίστε. Και λέει κολλάει κάπου και δεν το κάνει. Μετά από πολύ ώρα δεν έβγαλα άκρη. Μήπως έχετε καμιά ιδέα πως θα το διορθώσω και θα καταφέρω να έχω ίντερνετ  γιατί δεν γίνεται αυτό το ρουτερ τώρα μου το έφεραν σαν καινούργιο 

8 Απαντήσεις

Γιώργος Στεργίου απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπερα σας,
Επειδη δουλευω στην Wind στο τεχνικο τμημα θα πρεπει να ελενξεις αν η συνδεσμολογια ειναι σωστη.Αν ναι τοτε πρεπει να δοκιμασεις το ρουτερ απευθειας στην γραμμη με αλλο καλωδιο διαφορετικα αν δεν δουλεψει θα πρεπει να το δηλωσουμε για βλαβη. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα και από εμένα

Μήπως χρειάζεται να βάλεις κάποια στοιχεία σύνδεσης στις ρυθμίσεις του router; Στο δικό μου router της Forthnet χρειαζόταν να μπω τις ρυθμίσεις και εκεί που λέει VDSL να βάλω ένα username και  password που μου έδωσε ο πάροχος.

Γιώργος Στεργίου απάντησε πριν 3 έτη

Το συγκεκριμενο ρουτερ ειναι ηδη σεταρισμενο απο εμας.Παρολα αυτα επειδη δεν συγχρονιζει(αν συγχρονιζε θα σου ελεγα να το κανουμε reset και οχι τοτε setup)ο καλωδιακος ελεγχος ειναι απαραιτητος επειδη μπορει να ηρθε με καποιο εξαρτημα ελλατωματικο.

Γιώργος Στεργίου απάντησε πριν 3 έτη

Αν επιθυμείς να μου στείλεις σε προσωπικό το σταθερό σου για να δω  την γραμμή σου 

Alexandros M απάντησε πριν 3 έτη

Είναι που τώρα το πήρα και το έβαλα οπότε λογικά όντως set up θα θέλει δεν ξέρω και πολλά από την ιστοσελίδα που μπήκα για να το σεταρω οπότε ναι αν μπορείτε να με βοηθήσετε μπας και φτιάξει; 

Alexandros M απάντησε πριν 3 έτη

Τα καλώδια από τι έχω δει είναι σε σωστή θέση τι άλλο να κάνω για να δω αν δουλεύει σωστά; 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Αν όντως το router δεν είναι ρυθμισμένο, μόνο ο πάροχος μπορεί να σε βοηθήσει, καθώς κάθε πάροχος απαιτεί διαφορετικές ρυθμίσεις. Ίσως ο Γιώργος να γνωρίζει κάτι παραπάνω πάνω στο θέμα.

Alexandros M απάντησε πριν 3 έτη

Έγινε ευχαριστώ τότε θα πάρω το απόγευμα κατευθείαν την τεχνική υποστήριξη αν και την πρώτη φορά δεν έβγαλα άκρη