Γεια σας. Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με ένα φορητό υπολογιστή HP με Windows 10 Home ελληνικά, 8 gb ram, αυτόνομη κάρτα γραφικών με 2 gb μνήμη και 1 tb δίσκο. Τις τελευταίες μέρες, κάποιες φορές όταν είμαι συνδεδεμένος στο ίντερνετ, το λειτουργικό μου βγάζει μπλε οθόνη με το μήνυμα: BAD POOL HEADER. Τη μόνη εφαρμογή που έχω εγκαταστήσει τον τελευταίο καιρό είναι το FreeFixer (που διάβασα σε κάποιο άρθρο σας), την οποία και απεγκατέστησα με το Revo Uninstaller. Δοκίμασα να κάνω και επαναφορά συστήματος, η οποία απέτυχε και μου έβγαλε μήνυμα να ξαναδοκιμάσω απενεργοποιώντας το antivirus (έχω Bitdefender total security και Malwarebytes).
Δες τι αναφορά σου βγάζει το whocrashed
Εγκατέστησα και εκτέλεσα την εφαρμογή whocrashed και μου έβγαλε τα παρακάτω:
Crash Dump Analysis
Crash dump directory: C:WINDOWSMinidump. Crash dumps are enabled on your computer. No valid crash dumps have been found on your computer
Conclusion
Crash dumps are enabled but no valid crash dumps have been found. In case you are experiencing system crashes, it may be that crash dumps are prevented from being written out. Check out the following article for possible causes: If crash dumps are not written out.
Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Μετά από έλεγχο που έκανα, διαπίστωσα ότι ο φάκελος c:WindowsMinidump είναι άδειος, ενώ δεν υπάρχει αρχείο memory dump χύμα στο φάκελο C:Windows.
Τότε θα χρειαστώ τις πληροφορίες που σου γράφει η μπλε οθόνη.
Έχεις εγκαταστήσει κάποιο πρόγραμμα πριν σου εμφανίσει το πρόβλημα;
Το μήνυμα της μπλε οθόνης είναι:
Παρουσιάστηκε κάποιο πρόβλημα στον υπολογιστή σας και πρέπει να γίνει επανεκκίνηση. Αυτή τα στιγμή συλλέγουμε ορισμένες πληροφορίες σφαλμάτων και στη συνέχεια θα κάνουμε επανεκκίνηση για λογαριασμό σας (που δεν γίνεται, περιμένω και τελικά κλείνω τον υπολογιστή από το κουμπί). Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική αναζήτηση αργότερα γι’ αυτό το σφάλμα: BAD POOL HEADER.
Τη μόνη εφαρμογή που έχω εγκαταστήσει τον τελευταίο καιρό είναι το FreeFixer (που διάβασα σε κάποιο άρθρο σας), την οποία και απεγκατέστησα με το Revo Uninstaller. Δοκίμασα να κάνω και επαναφορά συστήματος, η οποία απέτυχε και μου έβγαλε μήνυμα να ξαναδοκιμάσω απενεργοποιώντας το antivirus (έχω Bitdefender total security και Malwarebytes).
Γιατί δεν γίνεται καταγραφή των πληροφοριών της μπλε οθόνηε με το Minidump;
Ποιο είναι το μοντέλο του Laptop; Τα 10 ήταν προεγκατεστημένα ή έκανες update;
HP Pavilion 15-g204nv με προεγκατεστημένα Windows 10
Διόρθωση: προεγκατεστημένα Windows 8.1 και αναβάθμιση στ 10 από τη Mocrosoft
Έχεις κατεβάσει και έχεις κάνει εγκατάσταση όλους τους drivers από εδώ;
http://support.hp.com/us-en/drivers/selfservice/HP-15-Notebook-PC-series/7486438/model/7688223
Please login or Register to submit your answer