Alexandros Giannopapas ρώτησε πριν 4 έτη

Καλημέρα! Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά!. Έχω το εξής πρόβλημα έκανα μια παραγγελία την Τρίτη από το Banggood το Xiaomi mi 10 το έβρισκα στα 597€ για κακή μου τύχη δεν μπήκα ποτέ στο best price γιατί θεώρησα ότι δεν θα πέσει κάτω από 700€ ακόμα. Δυστυχώς μπήκα και σήμερα είδα οτι η τιμή του έπεσε στα 640€ μια διαφορά που αντικειμενικά αξίζει να την διαθέσω για αγορά από εδώ. Μπορώ να κάνω κάτι να το σώσω ή τώρα πια είναι αργά?

4 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Δε ξέρω μα στο email που σου στείλανε γράφει σχετικά ? Καλύτερα μίλα άμεσα με το κατάστημα ,όσο περνάει η ώρα είναι χειρότερα.  Εγώ θα έλεγα να το αφήσεις όπως είναι ξέρω γω...

Για το bestprice είδες αξιολογήσεις για τον πωλητή ώστε να βγάλεις συμπέρασμα ? Δεν έχω εμπειρία πάντως από τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Αλέξανδρε

Από τη στιγμή που δεν είναι δικό τους σφάλμα (πχ καθυστέρηση), δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να τους υποχρεώνει να δεχθούν την ακύρωση.

Ωστόσο, καλό είναι να επικοινωνήσεις με το support σου. Ίσως δεχθούν την ακύρωση, αν δεν έχει γίνει ακόμα η αποστολή.

Alexandros Giannopapas απάντησε πριν 4 έτη

Ναι μίλησα μαζί τους εντάξει μου είπε το αναμενόμενο πρώτα παρέλαβε και αν θέλεις να το επιστρέψεις έχεις 30 μέρες. Όταν το παραλάβουν και είναι οκ τότε θα επιστραφούν τα χρήματα. 
Δεν ξέρω καν αν αξίζει να το κυνηγήσω και μέσω paypal που έκανα την παραγγελία. Νομίζω τίποτα δεν με καλύπτει.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δεν νομίζω ότι σε καλύπτει κάποιος νόμος.

Ακόμα και ο νόμος που λέει ότι μπορείς να επιστρέψεις μια ηλεκτρονική αγορά εντός 14 ημερών χωρίς λόγο, είναι Ευρωπαϊκός. Το Banggood δεν είναι Ευρωπαϊκό κατάστημα.

Οπότε, μπορείς να δοκιμάσεις μόνο αυτό που σου είπαν. Βέβαια, με τη κατάσταση στα ταχυδρομεία αυτή τη περίοδο αμφιβάλλω αν θα φτάσει σε 30 μέρες πίσω.