Χαίρετε! Έχω ενεργοποιημένο και σε χρήση το Bitdefender Antivirus plus. Πρόσφατα αγόρασα έναν κωδικό για το Total Security, το οποίο δεν έχω ενεργοποιήσει διότι σκοπεύω να το κάνω όταν παρέλθει η τωρινή μου συνδρομή. Παρ'  όλα αυτά, το Revo unistaller μου βγάζει ως επιλογή απεγκατάστασης πέραν του Antivirus plus και το Total Security (πρέπει να το είχα εγκαταστήσει παλαιότερα στην δοκιμαστική έκδοση, την οποία άφησα να λήξει). Αυτή η παλαιότερη εγκατάσταση δεν φαίνεται μέσα από τον πίνακα ελέγχου. Όταν επιλέγω απεγκατάσταση του Total Security με ειδοποιεί ότι θα απεγκαταστήσει και την εν χρήσει εφαρμογή. Σκεφτόμουν να απεγκαταστήσω και τις δύο εφαρμογές και κατόπιν να μπω στην σελίδα να συνδεθώ και να κατεβάσω την τρέχουσα εφαρμογή για την άδειά μου. Το θέμα είναι ότι δεν έχω τον κωδικό με τον οποίο ενεργοποίησα το Antivirus plus. Με την σύνδεσή μου στην σελίδα θα αναγνωρίσει την τρέχουσα συνδρομή μου και θα την ενεργοποιήσει; Συγγνώμη για το μακροσκελές :(

4 Απαντήσεις

Χρῆστος Γεωργίου Τσακίρογλου απάντησε πριν 4 έτη

Μία διευκρίνηση. Όταν παραπάνω αναφέρομαι στον πίνακα ελέγχου, εννοώ του λειτουργικού και όχι το bitdefender central.

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Yποτίθεται πως μπορείς να δείς το κλειδί όπως λένε εδώ.
https://m.imgur.com/a/XXw64rF
Ή μπαίνοντας στο Bitdefender Central .Αν δε βγάλεις άκρη ,καλύτερα να επικοινωνήσεις με την Υποστήριξη ,ίσως ξέρουν.
https://www.pcsteps.gr/ffcymaq
Υπάρχει όμως κι εργαλείο απεγκατάστασης για κάθε προιόν ξεχωριστά. Βάζω λινκ για πληρωμένες εκδόσεις. (Επιμένω όμως πρώτα επικοινωνία με την Ελληνική υποστήριξη.)
https://www.bitdefender.com/site/view/uninstall_consumer_paid.html

Χρῆστος Γεωργίου Τσακίρογλου απάντησε πριν 4 έτη

Ευχαριστώ. Πάντως στο Central δεν υπάρχει τρόπος απ' ό,τι φαίνεται να μπορώ να δω τον κωδικό της τρέχουσας συνδρομής μου. Η βοήθεια που προσφέρεται αφορά στο πώς να αντιγράψω - επικολλήσω τον νέο κωδικό για την ενεργοποίηση μίας νέας συνδρομής. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με κάποιον ζωντανά...

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Χρήστο

Δυστυχώς, δεν βλέπω κάποια σχετική επιλογή στη σελίδα βοήθειας της εταιρείας. Καλό είναι να επικοινωνήσεις με την τεχνική τους εξυπηρέτηση.