Καλησπέρα στην ομάδα του Pc steps
Στις 14 /01/2017 προέβη σε ανανέωση συνδρομής του BITDEFENDER 2016 TOTAL SECURITY η οποια εληγε στις 16/01/2017
Δυστυχώς ομως για μένα , στις 16/01/2017 διαπίστωσα στο λογαριασμό μου ,υστερα απο ευχαριστήριο e mail της εταιρείας επιπλεον πιστωση και μάλιστα για 2 χρόνια.
Δηλαδή 34,99 στις 14/01 υστερα απο αιτημα μου - διαδικασία πιστωσης της καρτας μου μεσα απο τις προβλεπόμενες ενέργειες που κανουμε ολοι μεσω web banking - αλλα και 69,95 στις 16/01 χωρις να κανω καποια απο τις παραπάνω ενέργειες
Εχω στείλει τα αιτήματα ακυρωσης της δευτερης πιστωσης σε οποιο e-mail βρηκα που αφορα ακυρώσεις και επιστροφή χρημάτων , αλλα μεχρι τη στιγμη αυτη που γραφω , δεν εχω παρει καποια απαντηση.
Η εδω αντιπροσωποι στην Ελλαδα μου ανέφεραν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι , και το ολο θεμα αφορα την "μαμα εταιρεία".
Εχω μιλησει με την Τραπεζα και με συμβουλεψαν να περιμενω πρωτα να λογιστικοποιειθει η εγγραφή στην καρτα μου , για να προβουν σε συγκεκριμένες ενέργειες οι οποιες θελω να πιστευω να δωσουν καποια λύση .
Εαν καποιος εχει αντιμετωπίσει κατι παρόμοιο , ας βηθήσει ...και τελικα καλα ειναι να προσέχουμε στις συναλαγές μας μεσω διαδικτύου.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα Δημήτρη, δυστυχώς δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, είναι καθαρά θέμα της εταιρείας, εάν δεν σου απαντήσουν άμεσα δοκίμασε να τους ξαναενοχλήσεις.
Please login or Register to submit your answer