korina varvatou ρώτησε πριν 6 έτη

Kαλησπέρα. Έχω εδω και 2.5 περίπου χρόνια (αγορά τον Μάρτιο του 2014) ένα Toshiba Satellite L50-A-19N ( i7-4700MQ/8GB/750GB). Το πήρα με windows 8 τα οποία γρήγορα αναβαθμίστηκαν σε 8.1 και εν τελει σε 10. Ήδη από τα W8 και W8.1 ( και στους 8 περίπου μήνες χρήσεις) έβγαζε Blue screens με διαφορετικά κάθε φορά errors. Καθώς βρισκόμουν στο εξωτερικό και δεν μπορούσα να στείλω το laptop στη toshiba το αμέλησα. Μετά την εγκατάσταση των w10 τα blue screens έγιναν πιο συχνά. Μετά από αίμα, δάκρυα και ιδρώτα κατάφερα να επικοινωνήσω με την Toshiba και έστειλα το Pc στην Αθήνα όπου και μου άλλαξαν μητρική. Ωστόσο μετά από λίγο καιρό τα Bluescreens έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους. Να σημειώσω ότι χρησιμοποιώ Adobe Photoshop, Autocad και προγράμματα 3d (sketchUp 3DStudioMax, Rhino). Τα Blue Screens εμφανίζονταν τόσο κατά τη χρήση των παραπάνω προγραμμάτων όσο και κατά τ χρήση απλούστερων διαδικασιών ( youtube, google κτλ). Τι μπορεί να φταίει και τι θα μπορούσα να κάνω? Θα χρειαστεί να το ξαναστείλω στην Toshiba?

Ευχαριστώ πολύ!

3 Απαντήσεις

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 6 έτη

Πολλά μπορεί να φταίνε, και το ότι το έδωσες στην αντιπροσωπεία και στο επέστρεψαν με αλλαγμένη μητρική και με το πρόβλημα να παραμένει, δεν βοηθάει και πολύ.

Δες πάντως τι θα σου βγάλει το whocrashed και γράψτο να το δούμε

https://www.pcsteps.gr/450-ανάλυση-μπλε-οθόνης/

korina varvatou απάντησε πριν 6 έτη

Κάνω copy paste το Crash Dump Analysis. Καθώς δεν έχω εμπλακεί τόσο πολύ με τα pc δεν μπορώ να πω ότι όλα αυτά μου λένε κάτι…Οπότε περιμένω βοήθεια από εσάς! Ευχαριστώ!

Crash Dump Analysis

On Tue 12/7/2016 8:45:42 πμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WINDOWSmemory.dmp

This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)

Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFD000F24FFFE4, 0x0, 0xFFFFF801BC41CC82, 0x2)

Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Tue 12/7/2016 8:45:42 πμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WINDOWSmemory.dmp

This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)

Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFD000F24FFFE4, 0x0, 0xFFFFF801BC41CC82, 0x2)

Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Mon 16/5/2016 8:15:03 μμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WINDOWSMinidump51616-39859-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x142780)

Bugcheck code: 0x139 (0x3, 0xFFFFD000488BA3C0, 0xFFFFD000488BA318, 0x0)

Error: KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE

file path: C:WINDOWSsystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: The kernel has detected the corruption of a critical data structure.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Tue 3/5/2016 12:05:31 μμ GMT your computer crashed

crash dump file: C:WINDOWSMinidump50316-32562-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x142760)

Bugcheck code: 0xA (0xFFFFF6EFF81FA830, 0xFF, 0x0, 0xFFFFF8028A414EC6)

Error: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

file path: C:WINDOWSsystem32ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

Conclusion

4 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Connsider using WhoCrashed Professional which offers more detailed analysis using symbol resolution. Also configuring your system to produce a full memory dump may help you.

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα, ίσως να φταίει η μνήμη ram του υπολογιστή σου. Δοκίμασε να αφαιρέσεις τη μία από τις δύο (αν έχεις δύο) εναλλάξ και δες εάν οι μπλε οθόνες εξακολουθήσουν να εμφανίζονται.