Έχω τά windows 7 καί έχουν τόν explorer 8! έχω σύνδεση με τό internet αλλά δέν μπορώ νά μπω γιατί είναι παλιός καί δέν αναγνωρίζει πλέον ούτε τό bing!! Μπορώ νά κατεβάσω από άλλον υπολογιστή τό opera σέ στικάκι;;
1 Απαντήσεις
Καλησπέρα Νίκο! Ναι, μπορείς κανονικά να κατεβλάσεις τον installer σε άλλο μηχάνημα και να τον περάσεις και τρέξεις στο άλλο pc.
Please login or Register to submit your answer



