Έχω τά windows 7 καί έχουν τόν explorer 8! έχω σύνδεση με τό internet αλλά δέν μπορώ νά μπω γιατί είναι παλιός καί δέν αναγνωρίζει πλέον ούτε τό bing!! Μπορώ νά κατεβάσω από άλλον υπολογιστή τό opera σέ στικάκι;;
Please login or Register to submit your answer



