Γεια σας
Έχω Dell Inspiron 16 5640 με Win 11
Να βάλω Classic 7
https://iguru.gr/classic-7-windows-10-ltsc-ypostiriksi-eos-2032/
1 Απαντήσεις
Καλησπέρα Γιώργο! Αν εννοείς, αν είναι συμβατό, είνα. Επίσης, θα παίρνει ενημερώσεις για αρκετά χρόνια ακόμα, οπότε δεν υπάρχει και θέμα ασφαλείας. Αν ρωτάς αν αξίζει, είναι καθαρά θέμα του τι βολεύει εσένα σαν χρήστη.
Please login or Register to submit your answer



