ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ ρώτησε πριν 4 έτη

Kαλησπερα σας.Θα ηθελα να σας ενοχλησω για ενα προβλημα και να με καθοδηγησετε σχετικα με μια συνδρομη που ειχα κανει απο την CYBERGHOST πριν ενα μηνα (τελος Φεβρουαριου ειχε γινει η διαδικασια).Συγκεκριμενα και για δοκιμαστικους λογους εμπειριας,εκανα εγγραφη για ενα μηνα στην CYBERGHOST και πληρωσα το αντιτιμο κανονικα.Η πληρωμη φανηκε σε εμενα, αλλα μετα απο 20 ημερες ελαβα ενα email απο την εταιρεια οτι δεν ξοφλησα.Οντως και το αναγνωρισα γιατι η τραπεζα δεν ειχε κανει την ενημερωση και ειχα αφησει το λογαριασμο αδειο και δεν πληρωθηκαν.Μετα απο συνεννοησεις με την υποστηριξη πελατων μου εδωσαν τον τροπο οδηγιων για να τους εξοφλησω,παντα μεσα στα πλαισια της ημερομηνιας του ενος μηνα που ειχα ζητησει σαν χρεωση υπηρεσιων.Τους πληρωσα κανονικα (εχω και την αποδειξη και τα email) και θεωρησα οτι τελειωσα.Σημερα ομως ελαβα ενημερωση απο το e-banking της τραπεζας μου οτι μου χρεωθηκε ενα ποσο ταξεως 11,90 απο καποια cleverbridge / CyberGhost S.R.L και μετα ειδα στα email οτι ειναι εταιρεια που μου εκανε αυτοματη χρεωση χωρις συναινεση για ανανεωση του cyberghost.Και μου γραφει στο email <<You are subscribed to a multiple payment product.
The next payment of €11.99 is due on 4/14/2020 >>....δηλ.για αυτοματη χρεωση.Εγω πανικοβληθηκα (γιατι οδηγουσα οταν ελαβα την ειδοποιηση χρεωσης γιατι δεν ηξερα απο που ηταν και μετα απο μιση ωρα κλειδωσα τον λογαριασμο.Τι πρεπει να κανω να ΜΗΝ με ενοχλουν και να παρω τα λεφτα μου πισω?????? (γιατι απο οτι ειδα και αν καταλαβα καλα,αυτοι θα το τραβηξουν το θεμα για να μου παρουν τα λεφτα σαν ετησια συνδρομη)....Ευχαριστω !!

9 Απαντήσεις

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 4 έτη

....το kodi κατα τυχη πατηθηκε,το προβλημα αφορα το cyberghost

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Φώτη, δυστυχώς εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι πάνω σε αυτό...θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την εταιρεία και να τους αναφέρεις ακριβώς το πρόβλημα...Πάντως αυτή η κίνηση ακολουθείται από αρκετές εταιρείες όπως το netflix..μετά το δοκιμαστικό μήνα γίνεται αυτόματα η χρέωση, εκτώς και εάν κάνεις πριν τη λήξη του διακοπή...

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 4 έτη

καλημερα σας.....μετα απο καποια συνεννοηση που εκανα σε καποια support που εχουν (η συγκεκριμενη εταιρεια),μου απαντησε οτι θα ενημερωσουν τη cyberghost και ως συνεχεια αυτοι εχουν διακοψη τη συνδρομη αλλα δεν μου επιστρεφουν τα χρηματα,(ειπαν θα το κοιταξουν και θα συνεννοηθουμε σε περιπου 48 ωρες).Εγω τους απαντησα οτι ΔΕΝ βλεπω το λογω χρεωσης παλι και ζητησα τα χρηματα πισω.Το θεμα τωρα ειναι οτι θα πρεπει να φοβαμαι καθε μηνα μηπως μου αρπαζουν  συνδρομη  γιατι ειδα στην αποδειξη πληρωμης που εστειλαν σαν επομενη χρωση  το 05/2020.Επισης με ποιο δικαιωμα (βεβαια ας διαβαζα το <<κατεβατο >> των σελιδων των ορων τους ) χρησιμοποιυν εντολη εισπραξης απο την τραπεζα.Απο που θα διαγραφει αυτο ή και εαν πρεπει να καταργησω την καρτα ως ασφαλεια.Τι με συμβουλευεται ????? Ευχαριστω πολυ....(βεβαια θα περιμενω και τη δικη τους εκδοχη ενεργειων,,,,,,,,,,,ακους εκει μονομερης ανανεωση??????)

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Φώτη, από τη στιγμή που σου διέκοψαν τη συνδρομή δεν νομίζω να σε χρεώσουν ξανά..μακάρι πάντως να πάρεις τα χρήματα σου πίσω..

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 4 έτη

Ευχαριστω για το ενδιαφερον.Να σας ενημερωσω οτι μετα απο επικοινωνιες και διευκρινισεις (και καμποσο σκουξιμο) μου ειπαν οτι θα επιστραφουν τα χρηματα, (ειδωμεν) επειδη ακριβως ειχα ΔΙΚΙΟ.Το μονο που μου προξενησε μεγαλη εντυπωση ειναι : α) δεν συνεννοουνται μεταξυ τους,τι δηλ.αυτη η cleverbridge θα εβρισκε λογαριασμο σαν ξεφραγο αμπελι και θα εισεπρακτε καθε μηνα και εαν δεν ημουν προσεκτικος για να το συνειδητοποιησω δεν ξερω που θα εφτανε το πραγμα,και β) πως αφησε η τραπεζα (εθνικη) χωρις εντολη μου και μονο με την πρωτη παραγγελια που εκανα τη συνδρομη και πληρωμη με την καρτα μου, να μην ενημερωση για συγκαταθεση.Τι δηλ.αποθηκευουμε τα στοιχεια της καρτας και μετα οποιον παρει ο χαρος ??? Τελος παντων,καλο σας βραδυ........

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Φώτη, το ίδιο ισχύει και με άλλες συνδρομές...εάν δεν την ακυρώσεις γίνεται η χρέωση αυτόματα τον επόμενο μήνα..εάν βέλεις Netflix θα δεις το ίδιο...

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 4 έτη

ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ..........Να'στε καλα για την καλη σας δουλεια.