Denis Demku ρώτησε πριν 6 μήνες
Καλησπέρα , θα ήθελα μα ρωτήσω κάτι, εχω πάνω από ένα μήνα πρόβλημα με το 4g στο κινητό μου , μου λένε συνέχεια από την εταιρία πως το πρόβλημα το κοιτάει τεχνικός μου δείχνει συνέχεια την ένδειξη EDGE ενώ έχω MB έχω δοκιμάσει τα πάντα για μα το λύσω αλλά τίποτα , έχετε καμία ιδέα ; 

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 6 μήνες

Καλημέρα Denis
Μπορείς να δοκιμάσεις να διαγράψεις και να δημιουργήσεις ξανά το APN που χρησιμοποιείς. Με μια αναζήτηση θα βρεις πληροφορίες για το πως να το κάνεις για τον πάροχό σου.