Γεια σας. Πριν 35 ημερες παρελαβα κανονικα απο banggood xiaomi redmi note 7 . πριν 10 ημερες ξαφνικα και χωρις καμμια παρεμβαση μου (πτωση, κτυπημα, επαφη με νερο) η οθονη παρουσιασε προβλημα και εστειλα σχετικο e-mail στην εταιρια. Μετα απο αρκετα e-mail δεν υπαρχει κοινη λυση (δεν υπαρχει συμφωνια στο ποσο επισκευης , για να γινει απο εμενα)και θελω να στειλω πισω για αντικατασταση η εστω επισκευη την συσκευη.Η πληρωμη εγινε με Paypal και επειδη μου συμβαινει πρωτη φορα θα ηθελα να ρωτησω εαν ειναι προτιμωτερο να ανοιξω dispute αμεσως με Paypal.Γνωστος μου εδωσε link για την αγορα και ισως να ειναι affiliate link(οχι με σιγουρια). τι μου προτεινεται
Καλησπέρα Πόπη, συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις στέλνεις το τηλέφωνο σου πίσω για δωρεάν επισκευή..εάν δεν υπάρχει συνεννόηση και κάποια λογική λύση, τότε ναι θα σου πρότεινα να απευθυνθείς στο paypal..
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
Please login or Register to submit your answer