Kostas Petropoulos ρώτησε πριν 2 έτη
Καλημέρα 
Αγόρασα σε προπαραγγελια το Samsung Galaxy Z fold 2 κινητο
Το άνοιξα και στην μπροστά οθόνη έχει γρατζουνιά η ζελατίνα προστασίας αλλά συνεχίζει η γρατζουνιά και στο μεταλλικό πλαίσιο γύρο από την οθόνη αλλά ίσα ίσα σαν μικρή παύλα αν ήταν στην ζελατίνα μόνο δεν θα το συζηταγα έχω βίντεο με unboxing και ότι φαίνεται η γρατζουνιά
Πήγα την επόμενη μέρα στο πλαίσιο και μου είπαν θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά να μου πούνε τι θα γίνει κάθε μέρα μου λέγαν είναι ναι και κοιτάζουμε πως θα το περάσουμε τελευταία μέρα πριν λήξει το doa 7 ημερών και μετά από πίεση μου είπαν ότι δεν βρίσκουν άκρη και θέλουν να το στηλουν στην Samsung οπότε τους το πήγα στις 6 μερες
τώρα πρέπει να φτάνει στην Samsung
Έπρεπε θεωρείτε να μου το αλλάξουν κατευθείαν πως μου προτείνεται να κινηθώ; 
Ευχαριστώ πολύ 
Κωνσταντίνος Πετρόπουλος 

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα Κωνσταντίνε

Κανονικά έπρεπε να στο αλλάξουν επί τόπου, καθώς αν χτυπήθηκε το κουτί κατά την μεταφορά είναι δικό τους πρόβλημα. Ωστόσο, δεν σε βλάπτει σε κάτι να το δει το service της Samsung. Απλά σε καθυστερούν χωρίς λόγο μήπως και τα παρατήσεις.

Αν η αγορά έγινε με Paypal, μπορείς να κάνεις αναφορά. Αν πλήρωσες με κάρτα ή μετρητά, δεν μπορείς να κάνεις κάτι ιδιαίτερο. Σίγουρα αξίζει μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.