Ξερω οτι δεν ειστε το e-shop εδω αλλα εχω μια ερωτηση ΜΗΠΩΣ γνωριζετε... Πηρα υπολογιστη απο το e-shop κομμάτι-κομμάτι αλλα τον συναρμολόγησαν αυτοι! Εχω ενα προβλημα κατα πασα πιθανοτητα υλικου. Αν βρω τι φταιει με καποιο τροπο και τους παω το mb για παραδειγμα η την καρτα γραφικων η εγγυηση διαγραφεται επειδη το ανοιξα. Πρεπει δλδ να τους παω ολο το pc? Ρωταω γιατι οταν παιρνεις κατι απο εκει λεει ποσο εγγυηση εχεις. Οταν παιρνεις υπολογιστη και να στον συναρμολογησουν λεει 3 χρονια. Πρεπει να παω ολο το pc στο καταστημα?
Εντιτ: Η αποδειξη θεωρειται αποδεικτικο για την εγγυηση?
Κώστα, ό,τι κι αν λέει το e-shop για το σύνολο του υπολογιστή, κάθε ένα από τα επιμέρους υποσυστήματα έχει την εγγύηση του κατασκευαστή.
Επίσης, αν δεν έχουν κολλήσει κάποιο αυτοκόλλητο που να κρατάει κλειστό το κουτί, είναι αδύνατον να αποδείξουν πως έχεις ανοίξει τον υπολογιστή.
Αυτοκολλητακι δεν εχει σιγουρα. Αλλα αν ειχε δηλαδη για 3 χρονια δεν μπορεις να το καθαρισεις? Ελεος. Εσυ τι λες να κανω? Να παω με την αποδειξη και την καρτα γραφικων π.χ. η ολο το pc?
Αν είσαι 100% βέβαιος πως φταίει η κάρτα γραφικών, πήγαινέ την με την απόδειξη.
Επειδή όμως καμιά φορά είναι δύσκολο να ξέρεις τι ακριβώς φταίει, αν είσαι έστω και 95% σίγουρος πως είναι η κάρτα γραφικών, καλύτερα να τους πας όλο τον υπολογιστή, γιατί μπορεί τελικά πχ να φταίει η RAM για κάποιο πρόβλημα στα γραφικά, και να χάσεις άδικα χρόνο.
Εξάλλου, υποτίθεται πως έχουν εγγυημένη υποστήριξη εντός 4 ωρών για όλο τον υπολογιστή. Σκέτη την κάρτα γραφικών, μπορεί να σου την καθυστερήσουν.
Αν ας πουμε φταιει η καρτα γραφικων και παω εστω με ολο το pc και το επαληθευσουν αυτη η καρτα εχει εξαντληθει. Τι θα κανουν ? Λες να μου βαλουν καμια κατωτερη??
Δεν υπάρχει περίπτωση να σου βάλουν κατώτερη. Θα σου προτείνουν κάποια διαφορετική, ή μπορείς ακόμα και να βάλεις καλύτερη πληρώνοντας τη διαφορά.
Please login or Register to submit your answer