spideman3 ρώτησε πριν 8 έτη

Δεν μπορώ να μπω στο store στα win10 βγάζει error 0X80072EFF. Πως διορθώνεται? Έχω λογαριασμό microsoft και είναι ενεργώς.

2 Απαντήσεις

Dimitris Emmanouilidis απάντησε πριν 8 έτη

Αυτο το προβλημα υπηρχε το καλοκαιρι και υποτιθεται το ελυσε η Microsoft με update.
Mπορεις να εφαρμοσεις,μια  λυση που βρηκα απο φορουμ με ατομα που συζητουσαν το συγκεκριμενο προβλημα.
Κλικ στο εικονιδιο των windows να ανοιξει το μενου
και απο εκει
Ρυθμισεις-> Δικτυο και Ιντερνετ-> Διακομιστης Μεσολαβησης. 
Κυλιση το δεξι μενου προς τα κατω μεχρι να βρεις
Σχετικες Ρυθμισεις και Επιλογες Ιντερνετ.
Κλικ στο επιλογες ιντερνετ και στο παραθυρο που ανοιγει πας Για προχωρημενους.
Ανοιγει ενας πινακας με τσεκαρισμενες καποιες επιλογες και απο κατω γραφει Επαναφορα ρυθμισεων για προχωρημενους.
Κανεις κλικ στην Επαναφορα, πατας ΟΚ για επιβεβαιωση και βγαινεις.
Καλο ειναι αφου κανεις αυτη τη διαδικασια να κανεις και μια επανεκκινηση του υπολογιστη.

Λογικα τωρα θα μπαινεις στο store.

spideman3 απάντησε πριν 8 έτη

Ευχαριστώ μπήκα επιτέλους και είναι λειτουργικά η αλληλογραφία, one note.