Nikos A. Dasiopoulos ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα υπάρχει κάποιος τρόπος να εισάγουμε eSIM σε παλιά μέσο κάποιου ειδικού αντάπτορα ή με κάποιον άλλον τρόπο?
Ευχαριστώ!

2 Απαντήσεις

Nikos A. Dasiopoulos απάντησε πριν 2 έτη

Παλιά κινητά* "autocorrect" 

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα Νίκο, δυστυχώς θα πρέπει να πάρεις μία συσκευή που να υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία.