Theo Sfiris ρώτησε πριν 3 έτη

Πλήρωσα 430 ευρώ στην GearBest για μια ρομποτική σκούπα. Εδώ και τρείς μήνες δεν μου έχει επιστρέψει τα χρήματα. Από 6 Νοεμβρίου 2020 έχω ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας (διότι οι ίδιοι με ενημέρωσαν ότι έχει έλλειψη και θα καθυστερήσει) και ακόμα δεν έχω δει τα λεφτά στον λογαριασμό μου (σήμερα 22 Ιανουαρίου 2021). Έχουν φτιάξει ένα "ticket" και όλο λένε "ευχαριστούμε για την αναμονή" και "συγνώμη για την αναστάτωση". Έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά ούτε από εκεί αποκρίνονται εδώ και 10 μέρες...
Αν μπορεί παρακαλώ πολύ κάποιος να μου πει τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;
Ευχαριστώ,
Θοδωρής

5 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 3 έτη

Αν είχες πληρώσει με Paypal ,θα μπορούσες να ανοίξεις ένα dispute.   Αν όχι ,δε νομίζω πως μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα Θοδωρή

Από τη στιγμή που το κατάστημα δεν είναι ελληνικό, ο συνήγορος του καταναλωτή δεν μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό.

Αν τους πιέσεις λογικά θα επιστρέψουν τα χρήματα, απλά προσπαθούν να το καθυστερήσουν μέχρι να έρθει στοκ.

Γενικά, πέρα από το να μιλήσεις μαζί τους, δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω. Γι αυτόν τον λόγο προτείνουμε πάντα αγορές με Paypal.

Theo Sfiris απάντησε πριν 3 έτη

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! ειχα πληρωσει με κάρτα... 
Με paypal ειναι εγγυημένη η επιστροφή; Ουσιαστικά σου τα επιστρέφει η PayPal τα λεφτα και μετά τα διεκδικεί από την όποια gearbest; 

Deleted User απάντησε πριν 3 έτη

H Paypal λειτουργεί σαν ένα "δικαστήριο" ,απλώς εδώ δεν έχεις να φοβηθείς κάτι μα ας τα εξηγήσει ο Γιώργος καλύτερα.
Αν η Paypal αποφασίσει πως έχεις δίκιο ,ζητά από τον πωλητή να σου επιστρέψει τα χρήματα.

Μπορείς επίσης να συνδυάσεις την τραπεζική κάρτα με Paypal λογαριασμό. Θα βάλω να δεις σχετικά.  Αρκεί φυσικά το κατάστημα να υποστηρίζει αυτόν τον τρόπο πληρωμής.
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/article/how-do-i-open-a-dispute-with-a-seller-when-a-purchase-goes-wrong-faq957

https://www.pcsteps.gr/26664-%CF%80%CF%89%CF%82-%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%AC%CF%87%CE%BD%CF%89-%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C-paypal-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82/

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Σε περίπτωση που έχεις στοιχεία ότι το κατάστημα δεν ακολούθησε τα συμφωνηθέντα, η Paypal σου επιστρέφει τα χρήματα και τα βρίσκει αυτή με το κατάστημα.