Vaggelis Xanthos ρώτησε πριν 6 έτη

Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεται για τη μέθοδος αποστολής Priority Line Netherlands Registered (PDM) του Gearbest ; Χθες μπήκα στην ιστοσελίδα και δεν την βρήκα διαθέσιμη για κανένα προϊόν και σήμερα είδα ότι αρκετοί έχουν παράπονο ότι πλήρωσαν τελωνείο.. Καταργήθηκε και όντως περνάνε τελωνειο; Δεν φαίνεται αποστολή από Ολλανδία;

13 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Βαγγέλη,
Ναι, η μέθοδος αυτή καταργήθηκε. Αρχικά το GearBest είχε κάνει δοκιμές και τα προϊόντα ήρθαν με ασφάλεια, αλλά όταν άνοιξε σε ευρεία κλίμακα, άρχισαν τα προϊόντα να σταματούν στο τελωνείο, και την κατάργησαν.
Απ' όσο γνωρίζουμε, το προηγούμενο Priority Line μέσω DPDUK λειτουργεί ακόμα κανονικά για τις αποθήκες από Κίνα, ενώ η εταιρεία ψάχνει να βρει κάποια νέα μέθοδο.
Αντίστοιχα συμβαίνει και σε άλλες εταιρείες, όπως πχ το Banggood που έχει ξεκινήσει μια νέα μέθοδο Europe Direct Mail στη θέση του Priority Direct Mail για κάποια προϊόντα.
Καλώς ή κακώς, με τις αγορές από Κίνα είναι ένα συνεχές κυνήγι ανάμεσα στις εταιρείες και τα τελωνεία.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Δηλαδή με αξίας πάνω από 22 ευρώ δεν γλυτώνω τα τους φορους του τελωνείου? Είχα δει και την άλλη μέθοδο αλλά ήταν πιο ακριβή και πιο αργή για αυτό δεν την προτίμησα.. Κάτι τελευταίο αυτό που είδα εδώ https://gearbestgreece.com/promotions/προσφορά-gearbest-δώρο-το-τελωνείο/   ισχύει; 
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας..

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Όπως σου είπαμε, η Priority Line μέσω EU Express, που χρησιμοποιεί τη DPDUK, λειτουργεί. Από που έβγαλες το συμπέρασμα πως δεν γλιτώνεις τους φόρους?

Εφόσον έχουν ακόμα τη δημοσίευση, λογικά ισχύει, θα την είχαν κατεβάσει αν είχε σταματήσει η προσφορά. Όμως αν το προϊόν περάσει τελωνείο θα καθυστερήσει τόσο πολύ, συχνά μέχρι και 2 μήνες, που δεν αξίζει.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Για τα τέλη τελωνείου μιλούσα για την μέθοδο αποστολής Priority Line Netherlands Registered (PDM) που καταργήθηκε πριν μερικές μέρες, με αυτήν έκανα την παραγγελία και όχι την Priority Line μέσω EU Express..

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Δεν είχες αναφέρει πως έκανες ήδη παραγγελία, νομίζαμε πως απλά ρωτούσες θεωρητικά για τη μέθοδο αποστολής.
Ναι, εφόσον περάσει τελωνείο, επικοινώνησε με το GearBest και θα σου πληρώσουν το φόρο.
Αν έκανες την αγορά μέσα από κάποιο δικό μας σύνδεσμο, μπορείς όταν σου έρθει το χαρτί από το τελωνείο να συμπληρώσεις τα στοιχεία σου στη φόρμα για να μεσολαβήσουμε ώστε να σου πληρωθεί ο φόρος.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Ναι συγνώμη που δεν το εξέφρασα σωστά .. Η παραγγελία είναι ένα  αντικείμενο που είχα δει από την ιστοσελίδα σας ότι ήταν σε προσφορά αλλά μάλλον είχε λήξει το κουπόνι όταν την εκανα γιατί δεν δέχτηκε στο Gearbest.. Όταν το πήρα απόφαση να το παραγγείλω δεν είμαι σιγουρος οτι μπήκα απο αυτόν τον σύνδεσμο σας ή απευθείας απο το Gearbest..

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Στείλε στη φόρμα τον αριθμό της παραγγελίας, και θα το ελέγξουμε.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Από οτι βλέπω έκανα την παραγγελία  28/1 το tracking number ενεργοποιήθηκε προχθές 6/2 και δεν έχει φτάσει στην χώρα μας.. Να περιμένω να φτάσει στην χώρα  μας μην ψάχνεται  στα "τυφλά" ;
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια  και τον χρόνο σας..

Deleted User απάντησε πριν 6 έτη

Βαγγέλη ,κάνε αυτό που σου λένε.
Σε αυτά τα πράγματα θέλει να είσαι γρήγορος ,ο χρόνος ίσως είναι χρήμα. 😀

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Στην προκειμένη περίπτωση, δεν χρειάζεται να βιαστείς. Περίμενε να έρθει στη χώρα, δες αν θα μπει τελωνείο, δες πόσο θα είναι το κόστος του τελωνείου (θα σου το στείλουν), κάνε την παραλαβή (γιατί θα χρειαστεί η απόδειξη για να σου πληρώσουν το φόρο από το GearBest) και μετά προχωράμε στα περαιτέρω.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Το έκανα.. Θα έπρεπε να μου έρθει κάποιο mail για επιβεβαίωση ότι έχω συμπληρώσει την φόρμα;

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Δεν έρχεται αυτόματο email επιβεβαίωσης.
Πάντως, χωρίς ακόμα να έχει μπει το προϊόν στο τελωνείο, χωρίς το κόστος εκτελωνισμού, και χωρίς την απόδειξη πληρωμής του φόρου για να επιστρέψει το ποσόν το GearBest, δεν έχει αξία η συμπλήρωση της φόρμας.
Επίσης, ο αριθμός παραγγελίας δείχνει πως δεν έγινε από δικό μας σύνδεσμο, και κατά συνέπεια δεν μπορούμε δυστυχώς να μεσολαβήσουμε. Θα πρέπει να επικοινωνήσεις απευθείας με το GearBest, όπως περιγράφεται εδώ.

Vaggelis Xanthos απάντησε πριν 6 έτη

Ευχαριστώ πολύ για τον όλο χρόνο σας..