Παράγγειλα ένα κλειδί πριν από 4 μέρες για τα Windows 10 Pro Professional, από το goodoffer24. Τους έχω στείλει ήδη email, αφού πλήρωσα κανονικότατα μέσω PayPal αλλά ακόμα να λάβω το email με τον κωδικό. Σήμερα, τους έστειλα και δεύτερο email. Ολοκλήρωσα την αγορά μου πριν φτιάξω λογαριασμό στο goodoffer24. Μιας και συνεργάζεσαι μαζί τους μπορείς να μου πεις τι γίνεται μ' αυτούς; Είναι σοβαρό το κατάστημα ή με κοροϊδέψανε και μου έφαγαν τα λεφτά;
Καλησπέρα Γιώργο, έχουμε προμηθευτεί και εμείς άδειες από το συγκεκριμένο μαγαζί και μπορούμε να σου επιβεβαιώσουμε την αξιοπιστία του. Επικοινώνησες μαζί τους μέσω της φόρμας? Μήπως το mail που σου έστειλαν έχει πάει στα spam σου?
Έχω επικοινωνήσει από την περασμένη Παρασκευή 2 φορές μαζί τους και δεν έχω λάβει απάντηση. Το τελευταίο μήνυμα το έστειλα σήμερα το απόγευμα. Δυστυχώς βιάστηκα και έκανα την παραγγελία μου προτού φτιάξω λογαριασμό με κωδικό. Αλλά η διαδικασία της πληρωμής ολοκληρώθηκε κανονικότατα μέσω PayPal.
Μήπως θα μπορούσατε να επικοινωνήσετε κι εσείς μαζί τους γιατί ανησυχώ; Η αγορά έγινε στο όνομα George Souvatzidis. Το προϊόν είναι το Windows 10 Pro Professional CD-KEY 32/64 bit.
Σας ευχαριστώ.
Δεν είμαι σίγουρος αν με σκέτο το όνομα θα βγάλουμε άκρη, χωρίς κάποιον αριθμό παραγγελίας, αλλά θα το προσπαθήσουμε, και θα σου πούμε τι έγινε.
Ευχαριστώ. Η συναλλαγή ολοκληρώθηκε μέσω PayPal αλλά δεν έχω τον αριθμό παραγγελίας γιατί δεν είχα φτιάξει λογαριασμό στο μαγαζί όταν έκανα την αγορά. Μπορώ όμως να σας δώσω κάποιες πληροφορίες από την απόδειξη που μου έστειλε το ίδιο το PayPal:
Hello Georgios Souvatzidis,
You sent a payment of €11.83 EUR to Liondeals Limited
(liondealsltd@hotmail.com)
Nov 30, 2018 17:37:21 GMT+02:00
Transaction ID: 7XT63174KL1552641
Ευχαριστώ και πάλι
Καλησπέρα Γιώργο, είχαμε καμία εξέλιξη ?
Καλησπέρα Γιώργο
Τελικά λύθηκε το θέμα. Μου έστειλαν το email με τους κωδικούς στο δεύτερό μου email στο yahoo.Το τελικό μήνυμα εστάλη από το μαγαζί στις 7/12/18. Απλά δεν το είχα δει. Σας ευχαριστώ πολύ για την προσπάθειά σας να λυθεί το πρόβλημά μου. Να είστε καλά.
Καλησπέρα και πάλι,
Ήθελα να κάνω μία τελευταία ερώτηση: Αυτός ο κωδικός για τα Windows 10 Professional μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τα Ελληνικά Windows 10 Pro ή ισχύει μόνο για την Αγγλική έκδοση;
Ευχαριστώ.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ,εκτός αν η Άδεια είναι τύπου Single language .
Εφ όσον δεν είναι Single language ,μπορείς να αλλάξεις τη Γλώσσα εύκολα.
https://support.microsoft.com/en-us/help/4027670/windows-10-add-and-switch-input-and-display-language-preferences
Καλησπέρα Γιώργο,
Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω κι εγώ απο το goodoffer24, θα ήθελα να ρωτήσω αν τα windows που αγορασες υποστηρίζουν την ελληνική γλώσσα
Άγγελε, αν κοιτάξεις στα σχόλια του άρθρου γράφουν πως υποστηρίζουν την Ελληνική γλώσσα. Μία στο εκατομμύριο υπάρχει να πέσεις σε Single language κλειδί.
Εγώ εμπιστεύομαι το pcsteps .Ξέρουν τί δημοσιεύουν.
Εγώ θα προχωρούσα κανονικά σε αγορά. Να ξέρεις όμως πως η Άδεια είναι για 1 μόνο PC .Κι αν αλλάξεις μητρική ,μετά χάνεις την Άδεια.
Please login or Register to submit your answer