Έχω Windows 10 Home
Αγόρασα Windows Pro από το Goodoffer24
Μου έστειλαν το κωδικό
μου βγάζει αυτό το μήνυμα
Δεν ξέρω να γράφω ξένα για να τους στείλω το πρόβλημα
Καλησπέρα Γιώργο
Πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί τους για να σου στείλουν νέο κλειδί. Το αντικατέστησαν αμέσως σε άλλη όμοια περίπτωση.
Αναγκαστικά πρέπει να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον που γνωρίζει αγγλικά. Αν το κείμενο που θες να στείλεις είναι μικρο, ίσως μπορούμε να το μεταφράσουμε εμείς.
Δοκίμασες φορμάτ κι εγκατάσταση των win10 pro ?? Σύμφωνα με αυτήν εδώ την ερώτηση. (Το τονίζουν και στο σάιτ της goodoffer24)
https://questions.pcsteps.gr/questions/%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B1-windows-10-key-%CE%B1%CF%80%CE%BF-%CF%84%CE%BF-www-goodoffer24-com-2/
Αν και πάλι δε δεις αποτέλεσμα ,θα σου πούμε τί μήνυμα θα τους στείλεις. Ξέρουμε Αγγλικά.
Τι να τους γράψω στα ξένα?
Αν δοκίμασες το φορμάτ και δεν άλλαξε κάτι ,γράψε::
"Παρακαλώ ,όπως μου στείλετε άλλο κλειδί προιόντος win10 Pro ,επειδή αυτό δε λειτούργησε ,όπως μπορείτε να δείτε σύμφωνα με αυτό το σφάλμα ,σε αυτή την εικόνα εδώ."
Please ,as you send me another win10 Pro product key ,because this didn't work ,as you can see according to this error ,to this picture here.
Μή ξεχάσεις να ανεβάσεις την εικόνα μόνο.
[[ Αν συμφωνεί όμως κι ο Γιώργος Τράντζας ,ως Διαχειριστής που είναι.]]
Γράψε κι εσύ καλύτερα ,τί ακριβώς θες να τους πεις όπως είπε πριν ο Γ .Τράντζας ,να σου απαντήσουμε.
Για να μή χανουμε χρόνο.
Please login or Register to submit your answer