John Marmaras ρώτησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα καινούργιος στο Humble Bundle και ευχαριστώ που μας το προτείνατε αλλά ενώ έκανα τις δύο πρώτες αγορές μια χαρά στις επόμενες αγορές  μου ζήτησαν τηλεφωνο να μου στείλουν κωδικό το έκανα μετά που εστειλαν μήνυμα οτι θα κάνουν ελενχο πρώτα και τελικά μου έκαναν ακύρωση.Μετά από πολλά emails με το support κατάφερα να κάνω τελικά την  αγορά...Τώρα ήθελα να πω ότι αυτή η ταλαιπωρία δεν κατάλαβα τον λόγο που γίνεται.Οποτε πάω να αγοράσω μου στέλνει να βάλω το τηλ  μου και να μου στειλουν κωδικό ..μετά πρέπει να στείλω email και να περιμένω για να γίνει η εγκριση...Δεν υπάρχει κάποιος τρόπος να μην με ταλαιπωρούν αυτοί οι άνθρωποι; Έχει άλλος αυτό το πρόβλημα;
Δείτε εδώ τι μου λένε  κάθε φορά που πάω να αγοράσω...εκτός από τις δύο πρώτες φορές που δεν είχα πρόβλημα
Thank you for supporting the Humble Store!

Your order is almost complete, but we’re having trouble verifying some payment details. Our support team has been notified, and they will complete the order as soon as it is resolved.

We will not charge your bank or credit card until we figure things out.

 

3 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Γιάννη,
Δεν είχαμε κανένα τέτοιο πρόβλημα με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Με ποιο τρόπο αγοράζεις, με κάρτα ή μέσω PayPal? Έχεις δοκιμάσει να αλλάξεις μέθοδο πληρωμής?
Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσεις την υποστήριξη γιατί συμβαίνει γενικά αυτό με το λογαριασμό σου, και τι μπορείς να κάνεις.

John Marmaras απάντησε πριν 5 έτη

Εντάξει μου το έλυσε  το πρόβλημα
η τεχνική υποστήριξη!

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 5 έτη

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση.