Καλησπέρα. Έχω τα Windows 10 και στον Πίνακα Ελέγχου=>Διαχείρηση συσκευών εμφανίζεται στις Συσκευές συστήματος το Intel Management Engine Interface με ένα κίτρινο θαυμαστικό. Ο driver εμφανίζεται ως ο πιό ενημερωμένος. Τί είναι το Intel Management Engine Interface και πώς μπορώ να διώξω το κίτρινο θαυμαστικό, που δείχνει δυσλειτουργία;
Ευχαριστώ πολύ.
Καλησπέρα Γιώργο!!!
Το Intel Management Engine Interface διαχείριζεται το υλικό του υπολογιστή σου και επιτρέπει την αλληλεπίδραση μεταξύ υλικού υψηλού και χαμηλού επιπέδου.
Περισσότερα για το τι είναι θα βρεις εδώ:
https://forums.tweaktown.com/gigabyte/55149-intel-management-engine-interface.html
Σε πολλά chipset είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του υπολογιστή. Το θαυμαστικό σου δείχνει κάποιο συγκεκριμένο σφάλμα; Δοκίμασε να απεγκαταστήσεις και να εγκαταστήσεις πάλι τον κατάλληλο driver.
https://www.pcsteps.gr/questions/%ce%b5%ce%b3%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b7-driver/ Γιώργο Τράντζα εσύ του το'πες,εγώ το έκανα.Είναι ερώτηση για το ίδιο θέμα του ιδίου(Georg Kotis).
Αγαπητέ Γιώργο και Δημήτρη, σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Πώς όμως θα εγκαταστήσω και πάλι τον οδηγό; Δοκίμασα στη σελίδα της Intel αλλά δεν έβγαλα άκρη, ίσως επειδή τα αγγλικά μου δεν είναι πολύ καλά. Μπορείς μήπως να με βοηθήσεις;
Σήμερα με περίμενε μια άλλη έκπληξη: Με το που άνοιξα τον Η/Υ, μετά την αρχική οθόνη έβγαλε μπλε οθόνη με το μήνυμα:
FAULTY_HARDWARE_CORRUPTED_PAGE
(πήγαινε στο http://windows.com/stopcode)
Έχω έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο 1ΤΒ, που τα διαγνωστικά προγράμματα (Sentinel,Ashampoo) τον βγάζουν προβληματικό με διάρκεια ζωής ακόμη 13 ημέρες. Είναι πιθανόν να προέρχεται από εκεί το πρόβλημα;
Χίλια ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Καλησπέρα και πάλι!!!
Θα πας σε αυτή τη σελίδα και θα πατήσεις στο κουμπί που βλέπεις στη φωτογραφία.
Στη συνέχεια θα αποσυμπιέσεις το αρχείο που θα κατέβει (δεξί κλικ --> εξαγωγή όλων).
Στον φάκελο που θα εμφανιστεί, θα πας στον υποφάκελο MEI-Only Installer MSI και θα τρέξεις το MEISetup. Μετά απλά προχωράς την εγκατάταση.
Επειδή το πρόβλημα μπορεί να ποκαλείται από τον προβληματικό driver, κάνε αυτή τη διαδικασία και πες αν εμφανιστεί πάλι.
Καλημέρα. Τα έκανα όλα και φαίνεται πως το πρόβλημα διορθώθηκε. Βέβαια ο δίσκος είναι ελαττωματικός και θέλει άλλαγμα.
Μπορώ να κάνω μια υπόδειξη, σαν πολύ μεγαλύτερος που είμαι;
Τα θαυμαστικά να τα χρησιμοποιείς μόνο όταν θαυμάζεις. Π.χ. φοβερός υπολογιστής! Καταπληκτικός προγραμματιστής!
Τρία θαυμαστικά δίπλα στο όνομα; Γιατί, είναι άξιο θαυμασμού;
Χίλια ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σου.
Καλημέρα. Είχα και εγώ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τον Γιώργο και ακολουθώντας τις συμβουλές σας λύθηκε. Να τονίσω εδώ πως παρακολουθώ καθημερινά τα τελευταία χρόνια το PCsteps και τα θέματά σας με έχουν βοηθήσει πολλές φορές. Ο απλός και κατανοητός τρόπος που εξηγείτε το κάθε τι βοηθά και εμάς τους όχι και τόσο γνώστες με την τεχνολογία. Να έχετε δύναμη να συνεχίσετε το έργο σας.
Ευχαριστώ Νίκος
Please login or Register to submit your answer