Aggeliki Androutsopoulou ρώτησε πριν 1 εβδομάδα

Μια γνωστή μου έχει iPhone και, όπως είχε μπει στο Instagram,της ήρθε μήνυμα στα αγγλικά ότι το τηλέφωνό της έχει ιούς και αυτό το μήνυμα φώναζε σαν τα μηνύματα του 112 και δεν μπορούσε να το κλείσει το μήνυμα, δηλαδή οποία κουμπιά και να πάταγε, δεν έκλεινε(πατούσε το κουμπί \'κλεισιμο\'του παραθύρου του μηνύματος και παρουσιάζονταν άλλα τόσα τέτοια παράθυρα στην οθόνη).Κατά περιόδους από τότε της έρχεται το ίδιο μήνυμα και ενώ τις άλλες φορές το έκλεινε,την τελευταία φορά δεν μπορούσε με τίποτα να το κλείσει (αυτό που σας είπα παραπάνω) και πήγε στη Vodafone(εκεί όπου είχε αγοράσει το τηλέφωνο)και της το κλεισανε (αυτό μόνο).Δεν πατησε κανένα σύνδεσμο.Της είπανε από τη Vodafone ότι το τηλέφωνό της είναι καθαρό, δεν έχει ιούς, όπως λέει το μήνυμα.Σκεφτομαι, μήπως το τηλέφωνο της τελικά έχει ιό που μπορεί να το κόλλησε από αυτό το μήνυμα; Γιατί είναι κάπως περίεργο να έχει iPhone και να της έρχεται αυτό το μήνυμα κατά περιόδους και χωρίς ίντερνετ(ξεκινώντας από μια τυχαία φορά που είχε μπει στο ίντερνετ)και να της λέει στα αγγλικά κιόλας ότι το τηλέφωνό της έχει ιούς και να την παραπέμπει σε μια εφαρμογή \"ασφαλείας\".Τί μπορεί να κάνει γι\'αυτό;

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 εβδομάδα

Καλησπέρα Αγγελική! Για αρχή, μπορεί να γυρίσει το κινητό στις εργοστασιακές ρυθμίσεις για να δει αν το πρόβλημα συνεχίσει να εμφανίζεται.