Geldi Mesut ρώτησε πριν 4 έτη

καλησπέρα πεδινά  χιάζομε λίγο βοήθεια πείρα ένα κλειδί από  keyworlds με αριθμό παραγγελίας (20000038303) μου ήρθε το mail ότι πληρώθηκε κανονικά αλλά το κλειδί όχι τι να κανω                    

12 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα

Η πληρωμή πραγματοποιήθηκε όντως; Βλέπεις τα χρήματα να έχουν αφαιρεθεί από τον λογαριασμό σου; Ρωτάω γιατί πολλές φορές η πληρωμή ακυρώνεται και το email έρχεται κατά λάθος.

Geldi Mesut απάντησε πριν 4 έτη

με πήραν από την   τράπεζα τώρα και μου είπαν ότι δεν εγινε γιατί όμως δεν καταλαβενο 

Geldi Mesut απάντησε πριν 4 έτη

ξέρετε τι γίνετε ?  

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Μήπως η τράπεζα έχει το κατάστημα σε κάποια μαύρη λίστα επειδή πουλάει κλειδιά που δεν είναι 100% νόμιμα; 

Geldi Mesut απάντησε πριν 4 έτη

δεν ξερω μπορείτε να με βοηθήσετε σας παρακαλώ  

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Μόνο η τράπεζα σου μπορεί να σου απαντήσει με σιγουριά, καθώς αυτή ορίζει ποιες συναλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές. 

Geldi Mesut απάντησε πριν 4 έτη

δηλαδή τι να παρω  να πω στην τράπεζα ?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Θα ρωτήσεις γιατί απορρίφθηκε η συναλλαγή. Σίγουρα το σύστημα τους γράφει τον λόγο. 

Geldi Mesut απάντησε πριν 3 έτη

και μία τελευταία ερώτηση μέχρι τι ώρα δουλεύουν αφτί στο site

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Δεν το γνωρίζω αυτό για να σου απαντήσω. Κοίταξες μήπως το γράφουν κάπου στη σελίδα τους;

Geldi Mesut απάντησε πριν 3 έτη

ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια να ξέρετε σας παρακολουθώ πολύ και στο YouTube είστε ένα από τα καλύτερα site τεχνολογίας Εγώ είμαι παιδί με ειδικές ανάγκες και Έχω σπουδάσει πληροφορική και ότι δεν ξερω  καλά πάντοτε βρίσκω μία λύση στο site σας και πάλι ευχαριστώ πολύ

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Ευχαριστούμε πολύ για τα θετικά σου σχόλια!