Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Android Κινητά/TabletMicrosoft Office 2016 Pro Professional Plus CD-KEY (1 PC) στα $26.93
ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ ρώτησε πριν 6 έτη

Χαιρετε,θα ηθελα να σας ρωτησω 2 θεματα σχετικα με την παραπανω προσφορα σας οπως διαβασαμε στον οδηγο σας:
1)Μεχρι ποτε ισχύει (εχει ημερομηνια ληξης???)
2)Το προιον μετα την αγορα και την εγκατασταση του ειναι για ΠΑΝΤΑ ή για ενα ετος λειτουργιας για τον υπολογιστη στον οποιο εγκαθιστατε???
Σημειωση:Εστειλα την ιδια ερωτηση στο support που περιγραφετε και απλως περιμενω απαντηση........

11 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Γεια σου Φώτη,
Δεν έχει ημερομηνία λήξης, και η εγκατάστασή του είναι για πάντα. Το Office 365 είναι που είναι συνδρομητικό, όχι το Office 2016.

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Κατανοητος……..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Μια διευκρινηση ακομη.Καταρχην εγκατεστησα το Microsoft Office 2016 Pro Professional Plus και ευχαριστω (προσωπικα) για την ΠΡΟΣΦΟΡΑ σας καί σαν τιμη ,καί μεσω του εκπτωτικου κουπονιου  που παρειχατε.Απλως επειδή βγαζει συνεχεια την παραπανω ειδοποιηση κατά τη εκκινηση των προγραμματων,χρειαζεται κατι άλλο???? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Φώτη,
Έχεις χρησιμοποιήσει το κλειδί σε άλλη εγκατάσταση;

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Οχι....τιποτα.Το μονο που εκανα ειναι οταν πληρωσα μου ηρθε το  μηνυμα στο gmail και να ξεκινησει η διαδικασια εγκαταστασης απο το λινκ

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Δεν ξερω εαν υπαρχει οποιαδηποτε συνδεση του γεγονοτος του οτι εχω 2 υπολογιστες με win10 και κανονικα με λογαριασμο microsoft.(μπορει να λεω και χαζομαρα????)

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Θα στείλουμε για το θέμα σου στην υπεύθυνη με την οποία μιλήσαμε για την προώθηση. Θα σου προτείναμε όμως να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη στο site τους, το πιθανότερο είναι να μπορέσουν να σε βοηθήσουν πιο γρήγορα.

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Σας ευχαριστω παρα πολυ!!!!Οσο ειναι δυνατο θα προσπαθησω και με δικες μου ενεργειες.πληροφοριακα σας αναφερω οτι:το εκανα και με δικαιωματα διαχειριστη,καθως και με ηλεκτρονικη λυση του προβληματος (χωρις λυση),και οντως επικοινωνισα και εγω με την εταιρια.......Θα δουμε!!!!!   Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Σ   σε ολες τις ερωτησεις που με εχετε βοηθησει...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Απάντησε η υπεύθυνη, στείλε στην εξυπηρέτηση πελατών στο info@goodoffer24.com και θα σε βοηθήσουν. Ίσως χρειαστεί να σου στείλουν νέο κλειδί.

ΦΩΤΗΣ ΤΣΑΚΑΛΟΣ απάντησε πριν 6 έτη

Συγνωμη που αργησα να απαντησω.....ΝΑΙ  με εξυπηρετησαν αμεσως και ευχαριστω για την διαμεσολαβηση ΣΑΣ........

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 6 έτη

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Φώτη