Κωνσταντίνος Ιακώβου ρώτησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα, δεν είναι ερώτηση ακριβώς.
Είμαι πελάτης της NordVPN εδώ και καιρό, αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Αγόρασα dedicated IP, και από τότε τα προβλήματα έχουν γίνει ακόμα χειρότερα. Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με την ομάδα υποστήριξης, ακολούθησα κάθε λύση που μου πρότειναν και ξόδεψα ατελείωτες ώρες σε δοκιμές – και τίποτα δεν βοήθησε.
Αντί να λυθούν τα προβλήματα, οι προτάσεις τους φαίνεται να τα επιδεινώνουν. Είναι απογοητευτικό να επενδύεις σε μια υπηρεσία που υπόσχεται αξιοπιστία και να βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μη αποτελεσματική υποστήριξη και συνεχιζόμενα προβλήματα. Για μια εταιρεία αυτού του μεγέθους, περίμενα πολύ καλύτερα. Προς το παρόν, δε μπορώ να συστήσω τη NordVPN σε κανέναν.

2 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα Κωνσταντίνε, λυπάμαι για αυτό που αναφέρεις, εμείς δεν αντιμετωπίσαμε ανάλογα προβλήματα..από τη στιγμή που είσαι σε επικοινωνία μαζί τους εμείς δεν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι παραπάνω...ίσως το πρόβλημα να μην είναι τόσο απλό και να χρειάζεται χρόνο για να επιλυθεί. Μήπως όμως να ζητήσεις να σου επιστραφεί κάποιο ποσό, από τη στιγμή που δεν λειτουργεί σε εσένα σωστά η συγκεκριμένη υπηρεσία? Εναλλακτικές πάντα θα υπάρχουν..

Κωνσταντίνος Ιακώβου απάντησε πριν 2 μήνες

Μου έδωσαν 7 λύσεις, οι οποίες όμως δεν έλυσαν το πρόβλημα.
Το ποσό, για να επιστραφεί, πρέπει να μην έχει περάσει 1 μήνας.
Απλά το αναφέρω, σε περίπτωση που κάποιος αντιμετωπίζει κάτι αντίστοιχο.