Καλησπέρα.
Σε λειτουργικό σύστημα win10 με κάρτα γραφικών GeForce GT630 προσπαθώ να κάνω αναβάθμιση το driver της κάρτας. Το αρχείο (έκδοση 475.14 για win10) το κατεβάζω από την σελίδα της nvidia, η διαδικασία αποτυγχάνει στον έλεγχο συστήματος με την δικαιολογία:
¨Αυτό το πρόγραμμα οδήγησης γραφικών NVIDIA δεν ειναι συμβατό με αυτη την έκδοση των Windows. Αυτό το πρόγραμμα οδήγησης γραγικών δεν ειναι δυνατό να βρει συμβατό υλισμικό γραφικών¨.
Προσπάθησα να κάνω εγκατάσταση και την εφαρμογή της nvidia μήπως καταφέρω από εκεί να κάνω αναβάθμιση αλλά και στην εγκατάσταση της εφαρμογής έχω το σφάλμα (0xe6000000).
Το μόνο driver που "δέχεται" είναι αυτό που βρίσκει το windows update έκδοση (391.35).
Έκανα απεγκάτασταση τον παλιό driver, απενεργοποίησα την αυτόματη εγκατάσταση driver από τα windows, προσπάθησα εκ νέου εγκατάσταση με κανένα θετικό αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα Χαρίλαε, με μία αναζήτηση που έκανα διαπίστωσα ότι η GeForce GT 630 κυκλοφόρησε σε δύο διαφορετικές εκδόσεις
1. Την έκδοση Fermi (GF108)
2. Την έκδοση Kepler (GK107 ή GK208)
Η έκδοση driver 475.14 που προσπαθείς να εγκαταστήσεις είναι αποκλειστικά για τις κάρτες αρχιτεκτονικής Kepler.
Η NVIDIA έχει σταματήσει επίσημα την υποστήριξη για την αρχιτεκτονική Fermi και ο 391.35 είναι ο τελευταίος driver για αυτήν.
Δυστυχώς, δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω από το να μείνεις στην έκδοση που σου προσφέρει το Windows update. Αν θέλεις να σιγουρευτείς απόλυτα για την έκδοση της κάρτας σου, μπορείς να κατεβάσεις το GPU-Z και δες το πεδίο GPU, αν γράφει GF108, τότε είσαι στην έκδοση Fermi και ο 391.35 είναι ο οριστικός σου driver.
Πράγματι η έκδοση της κάρτας μου είναι η Fermi.
Οπότε αναγκαστηκά θα γίνει αντικατάσταση της κάρτας μιας και κάποια παιχνίδια δεν ανοίγουν καθόλου λόγω παλιάς έκδοσης.
Θα μπορούσατε να μου προτείνεται κάποια;
Ευχαριστώ πολύ.
Για να σου προτείνουμε μία κατάλληλη και να μην έχεις bottleneck πες μας και ποιον επεξεργαστή έχεις στο σύστημα σου.
Cpu: Intel Core i3 4130 3.4GHz
Motherboard: Gigabyte H81M-DS2
Θα μπορούσες να τον συνδυάσεις με μία GTX1050Ti ή με μία RX570, αρκεί να έχεις και ένα ποιοτικό τροφοδοτικό. Γενικά ο επεξεργαστής σου είναι αρκετά παλιός οπότε αν του βάλεις μια πολύ δυνατή σύγχρονη κάρτα, ο επεξεργαστής δε θα μπορεί να την ακολουθήσει, προκαλώντας το λεγόμενο bottleneck.
Please login or Register to submit your answer



