kiriakos patouheas ρώτησε πριν 1 εβδομάδα

χαιρετω,εχω win 10 και θελω να παω σε  11..
τα εχω σε ενα ssd 120 και εκανα καποιες αναβαθμισουλες προσφατα
οπως
ryzen 5600
ram ddr4 3600 2x16
rx 6650 xt (μεταχειρισμενη,γιατι ειχα μια αρχαια)
και εβαλα και ενα 

m.2  samsung 990 evo plus 1tb pcie5.0

σε αυτο το σκληρο θελω να κανω particion(δεν ξερω πως να το κανω )
και να να βαλω τα win11

ΕΡΩΤΗΣΗ
πως κανω particion?
και ποσα gb να κρατησω γιατυη τη δουλεια?

υ.γ.φορματ μπορω να κανω,εχω κανει 4-5 φορες (και σε αλλους) και το χω

ευχαριστω

 

6 Απαντήσεις

kiriakos patouheas απάντησε πριν 1 εβδομάδα

επειδη σκεφτομουνα να βαλω για πρωτη φορα και linux,ειναι εφικτο να κανω τρια particion τα δυο για τα λειτουργικα?
ποσο να ειναι το καθενα και ποιο linux προτεινετε?

ευχαριστω και παλι

kiriakos patouheas απάντησε πριν 1 εβδομάδα

επειδη σκεφτομουνα να βαλω για πρωτη φορα και linux,ειναι εφικτο να κανω τρια particion τα δυο για τα λειτουργικα?
ποσο να ειναι το καθενα και ποιο linux προτεινετε?

ευχαριστω και παλι

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 εβδομάδα

Καλησπέρα Κυριάκο! Επειδή μπερδεύτηκα, τι ακριβώς θέλεις να κάνεις; Να βάλεις Windows 11 και Linux μαζί και θες να σου πούμε πως να χωρίσεις ακριβώς τον δίσκο;

kiriakos patouheas απάντησε πριν 1 εβδομάδα

καλημερα και καλο μηνα

θελω να κανω particion τον m2 (1TB) και να βαλω win 11 και σκεφτομουνα να βαλω και linux οποτε να κανω 3 κομματια
1.πως κανω particion
2.ποσα gb πρεπει να ειναι το καθε κομματι
3. ποια linux προτεινεται

αυτα.. 

kiriakos patouheas απάντησε πριν 1 εβδομάδα

Ένα κομμάτι να βάλω win11
Ένα κομμάτι να βάλω τα linux
Και ένα κομμάτι θα το αφήσω για αποθηκευτικό χωρο

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 εβδομάδα

Για τα Windows δεν χρειάζεται να κάτι κάτι ιδιαίτερο. Δύο partition είναι αρκετά, ένα για τα δεδομένα σου και ένα για το λειτουργικό. Το μέγεθός τους εξαρτάται από το αν θες να εγκαθιστάς τις εφαρμογές σου στο partition του λειτουργικού ή των δεδομένων. Πχ μπορείς να θες στο partition των δεδομένων να έχεις μόνο αρχεία.

Όσο αφορά τα Linux, μπορείς να δεις τον οδηγό μας εδώ.

Όσο αφορά το πως φτιάχνεις partition στα Windows, υπάρχει σχετικό βήμα κατά την εγκατάσταση. Εναλλακτικά, μπορείς να το κάνεις από τη διαχείριση δίσκων μετά την εγκατάσταση με τις οδηγίες από εδώ.