Καλησπέρα pc steps θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι παλιότερα είχα έναν λογαριασμό Gmail και σήμερα τον θυμήθηκα αλλά είχα ξεχάσει τον κωδικό και πατάω εκεί που λέει ξεχάσα τον κωδικό εκεί έρχεται μήνυμα στο κινητό μου για να βάλω τον κωδικό για είχα βάλει 2 steps για προστασία καταλάβατε. Βάζω τον κωδικό και μετά αντί να μου λέει νέος κωδικός μου λέει ότι στάλθηκε ένας κωδικός στο email που δε έχω πρόσβαση και άμα πατήσω τό άλλη τρόποι πάλι το ίδιο τι μπορώ να κάνω ??
Καλησπέρα φίλε μου
Μήπως αναφέρεται σε κάποιο email ανάκτησης που είχες ορίσει; Μπορείς να μας ανεβάσεις ένα screenshot από το σχετικό μήνυμα;
Ναι κάνω ανάκτηση αλλά όχι δεν το έχω ορίσει κάτι ορίστε φωτογραφία
Δεν μπορώ να βρω κάποια λογική εξήγηση γιατί στο βγάζει αυτό. Όταν βρίσκεται στο βήμα για το 2FA, μήπως σου δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις με άλλον τρόπο;
Αν είναι email ανάκτησης που δεν αναγνωρίζεις ,μπορεί και σε χάκαραν πριν βάλεις 2fa στο email αυτό που θες κι ο χάκερ να έβαλε άλλο email ανάκτησης.
Μία σκέψη κάνω μόνο. Έπρεπε όμως να πάρεις εφεδρικούς backup κωδικούς μετά που όρισες το 2fa .
Αν έχει άλλη ιδέα ο Γιώργος ,οκ !! Μία τελευταία λύση είναι να δοκιμάσεις με αυτούς εδώ στο twitter αν γίνεται. Κάποιος χρήστης είχε πει πως τον βοήθησαν ,αλλά πήρε αρκετό καιρό.
https://mobile.twitter.com/teamyoutube
Γιώργο καλησπέρα όχι
Δημήτρη καλησπέρα δηλαδή τί να πω στο Twitter του YouTube ?
Όταν επιλέγεις άλλο τρόπο ανάκτησης ,τί επιλογές σου δίνει ;;
Δεν δίνει να επιλέξεις κάποιο άλλο email ανάκτησης ή αριθμό τηλεφώνου ;
Δημήτρη όχι
Αν πατήσω άλλοι τρόποι πάει πάλι από την αρχή τηλέφωνο κωδικός τον βάζω και μετά κωδικός του email που δε έχω πρόσβαση
Κατάλαβα...θες το κύριο password και μετά το 2fa password να βάλεις.
Πρέπει να σου φτιάξουν και να σου στείλουν άλλο κωδικό πρόσβασης για το Google λογαριασμό. Τον βάζεις ,και μετά βάζεις τον extra κωδικό ανάκτησης (2fa) για να μπεις.
Δοκίμασε αρχικά με την ομάδα της Google και μετά με αυτούς στο twitter .
https://support.google.com/?hl=el
Οκ θα το τσεκαρω
Πάλι τά ίδια :(
Φαίνεται να υπάρχει κάποιο bug στη διαδικασία τους. Από τη στιγμή που δεν προσφέρουν υποστήριξη στις δωρεάν υπηρεσίες τους, η μόνη λύση είναι όντως να τους γράψεις στο Twitter. Μερικές φορές όντως απαντάνε.
Ok
Please login or Register to submit your answer