Γειά σας εχω ενα ps4 slim που πρόσφατα αλλαξα με την εγγύηση γιατί το αλλο χαλασε. Το προβλήμα μου ειναι οτι πέρσι τον Δεκέμβριο ειχα παρει το ps4 και χαλασε στα τέλη Φεβρουαρίου αφου ειμουν εντός εγγύησης μου το άλλαξαν τώρα 10 μέρες πριν λήξει η εγγύηση χαλασε με τον ίδιο τρόπο δηλαδή: το ανηγα και μόλις ζεστενοταν αλοτε 5 αλλοτε 10 λεπτα έσβηνε αυτοματα χωρίς μήνυμα η καποιο error.Θελω Ν μπορείτε να μ πειτε πως γυνετε να το αποφύγω αυτο το προβλήμα στο καινούργιο ps4 γιατι η sony δεν ήξερε πως . Ευχαριστώ
Καλησπέρα Αριστοτέλη,
Σε παρόμοιο πρόγραμμα που είχα με το XBox One ευθυνόταν το τροφοδοτικό και όχι η κονσόλα.
Μπορείς να δανειστείς από κάπου ένα άλλο τροφοδοτικό να δεις αν ευθύνεται αυτό;
στο πσ4 το τροφοδοτικο ειναι ενσωματομενο
Τότε είσαι χρειάζεται αντικατάσταση, αλλά δυστυχώς αυτό μόνο το service μπορεί να σου πει με σιγουριά.
Αλλά μπορείς να τους ζητήσεις να ελέγξουν αν φταίει αυτό.
Οπως ανεφερα πρην μου το αλλαξαν το πσ4 αλλα δεν ξερουν τι ειχε τ αλλο και δεν μπορουν να το βρουν
Τι να σου πω. Αν δεν μπορούν να το βρουν αυτοί γνωρίζουν και άριστα το προϊόν, δεν νομίζω ότι μπορούμε εμείς.
Μπορεί να απλά να τους συνέφερε η αντικατάσταση και να μην ασχολήθηκαν με την επιδιόρθωση.
Το έχεις δοκιμάσει σε διαφορετικές πρίζες του σπιτιού;
ναι απλος τσε τρεισ μηνεσ που θα τελιωσει η επεκταση εγγυησης αν ξαναγυνει το ιδιο πραμα δεν θα μπορω να το αλλαξω και επιδη εχει γυνει ιδι δυο φορες μεσα σε εναν χροο μαλλον δεν ειναι τυχεο
Μπορεί το προηγούμενο να ήταν απλά ελαττωματικό ή να έτυχε ή να κάηκε από κάποια διακοπή - επαναφορά ρεύματος.
Δεν είναι κάτι που μπορούμε να πούμε με σιγουριά.
Please login or Register to submit your answer